掃呢頁CODE去手機

2016年11月20日 星期日

馬國明落柯打 唐詩詠真摑洪永城 __,唐詩詠,馬國明,洪永城,

蕭正楠與黃翠如合體跳《天鵝湖》。
馬國明落柯打唐詩詠真摑洪永城無綫情侶組合演出「最佳對手攪攪震」項目,唐詩詠、馬國明與洪永城(Tony)與唐詩詠「被拆散」,馬國明則與詩詠被編為一組,之前傳兩男爭詩詠的傳聞,Tony即向馬國明笑說:「你今日好似好開心咁喎!享受吓啦!冇呢啲機會㗎喇!」之後馬國明與Tony玩猜包剪揼,輸了要被對方摑一把,馬國明猜贏時,興奮地叫同組的詩詠:「摑佢!」詩詠不留手摑向Tony,Tony「投訴」:「咁大力做乜呀 ...


馬國明落柯打唐詩詠真摑洪永城無綫情侶組合演出「最佳對手攪攪震」項目,唐詩詠、馬國明與洪永城(Tony)與唐詩詠「被拆散」,馬國明則與詩詠被編為一組,之前傳兩男爭詩詠的傳聞,Tony即向馬國明笑說:「你今日好似好開心咁喎!享受吓冇呢啲機會㗎喇!」之後馬國明與Tony玩猜包剪揼,輸了要被對方摑一把,馬國明猜贏時,興奮地叫同組的詩詠:「摑佢!」詩詠不留手摑向Tony,Tony「投訴」:「咁大力做乜呀 ...


馬國明落柯打 唐詩詠真摑洪永城

無綫情侶組合演出「最佳對手攪攪震」項目,唐詩詠、馬國明與洪永城(Tony)與唐詩詠「被拆散」,馬國明則與詩詠被編為一組,之前傳兩男爭詩詠的傳聞,Tony即向馬國明笑說:「你今日好似好開心咁喎!享受吓冇呢啲機會㗎喇!」之後馬國明與Tony玩猜包剪揼,輸了要被對方摑一把,馬國明猜贏時,興奮地叫同組的詩詠:「摑佢!」詩詠不留手摑向Tony,Tony「投訴」:「咁大力做乜呀!」認真慘豬豬。之後,由情侶檔胡定欣與陳展鵬、蕭正楠與黃翠如搞搞震,其後定欣「違規」伸手到自己衣服內「裝胸作勢」,意圖胸壓袁偉豪,相當搞笑!

至於蕭正楠與黃翠如出場時,他笑說:「大家見到我咁粗魯,都知我係黃翠如」翠如即跳上男友身上,「合體」表現跳《天鵝湖》,二人相當合拍,鏡頭後,翠如又幫蕭正楠抹去面上唇膏,非常甜蜜。

唐詩詠隔住馬國明摑洪永城。
  • 唐詩詠隔住馬國明摑洪永城。
胡定欣「裝胸」與袁偉豪放笑彈。
  • 胡定欣「裝胸」與袁偉豪放笑彈。

鍾意就快D Share啦!