掃呢頁CODE去手機

2016年11月24日 星期四

袁偉豪:【自責不懂珍惜】袁偉豪直認傷透岑杏賢 __,袁偉豪,岑杏賢,

袁偉豪咁講,好似默認做咗對唔住岑杏賢嘅事咁。藝人袁偉豪(Benjamin)、王君馨(Grace)及黃宇詩於中環出席活動。Benjamin被問到日前與岑杏賢(Jennifer)分手一事,他稱要向受影響的其他女藝人道歉,又承認自己令岑杏賢傷心,但已獲對方原諒:「我想同其他受影響嘅女藝人講聲對唔住,唔好意思。我同Jennifer關係入面有地方不足,傷咗佢心,令佢失去安全感,所以先有(分手)決定。佢好大量 ...




其他影片:>>






袁偉豪咁講,好似默認做咗對唔住岑杏賢嘅事咁。

藝人袁偉豪(Benjamin)、王君馨(Grace)及黃宇詩於中環出席活動。Benjamin被問到日前與岑杏賢(Jennifer)分手一事,他稱要向受影響的其他女藝人道歉,又承認自己令岑杏賢傷心,但已獲對方原諒:「我想同其他受影響嘅女藝人講聲對唔住,唔好意思。我同Jennifer關係入面有地方不足,傷咗佢心,令佢失去安全感,所以先有(分手)決定。佢好大量原諒咗我,我哋係好朋友。(從來冇做過對唔住岑杏賢嘅事?)關係上有不足,細節唔講,佢原諒咗我。」Benjamin自責不懂珍惜岑杏賢:「佢唔係傳聞所講逼婚唔成功,呷醋。佢係好好、好好、好好嘅女仔。係我唔懂珍惜佢,日後嘅事將來先算。」

冇資格諗復合

談到王君馨、黃智雯及龔嘉欣等分別被指是Benjamin分手導火線,問他平日可有對異性有所避忌?Benjamin說:「熟我哋嘅朋友就心照,工作上要互相尊重。如果朋友都咁避忌就唔係好朋友,但日後都會需要適當避忌。」他又指現階段冇資格去諗復合:「要個女仔去作出決定都真係幾冇安全感,點樣挽留?有冇信心返嚟就要睇時間,要重新認識對方。我哋多年來性格上不斷有磨合,佢好就我,係我有脾氣。(有意復合?)呢一刻我唔敢諗,我冇資格講,做好自己先。」

台慶夜未出事

Benjamin表示目前與岑杏賢尚有聯絡,二人會互相支持:「我哋需要空間。」談到有指二人於台慶完畢後去食飯,期間岑杏賢嬲爆爆不願與他同坐?Benjamin說:「當晚台慶完咗一班人去食消夜,之後見到一班記者朋友,所以想男女分開坐。我當時想Jennifer坐過嚟,但佢又覺得唔太好,所以畫面上令到大家有聯想。(當時已經出事?)有事唔係食飯嗰刻,我哋多年來一直磨合,就如信任都唔係一朝一夕。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!