網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月24日 星期四

【首開腔認錯】袁偉豪暗示對岑杏賢唔住:佢原諒咗我 __,袁偉豪,岑杏賢,

【新增岑杏賢回應】啱啱同岑杏賢宣告分手嘅袁偉豪,今日成面鬍根到中環出席活動,沒精打采,冇晒以前嘅光采。同場嘅,仲有拍檔王君馨……咁啱今日有周刊報道指袁岑分手係因為王君馨……王君馨同袁偉豪今日同場,未見尷尬避忌,但做訪問時就分開做。袁偉豪第一句就謂:「我同Jennifer之間嘅事影響到嘅女同事,唔好意思打擾到你哋。我同Jennifer之間嘅事,係我有地方做得不足,係我傷害咗佢嘅心,令佢失去咗安全感, ...




其他影片:>>






【新增岑杏賢回應】啱啱同岑杏賢宣告分手嘅袁偉豪,今日成面鬍根到中環出席活動,沒精打采,冇晒以前嘅光采。同場嘅,仲有拍檔王君馨……咁啱今日有周刊報道指袁岑分手係因為王君馨……王君馨同袁偉豪今日同場,未見尷尬避忌,但做訪問時就分開做。袁偉豪第一句就謂:「我同Jennifer之間嘅事影響到嘅女同事,唔好意思打擾到你哋。我同Jennifer之間嘅事,係我有地方做得不足,係我傷害咗佢嘅心,令佢失去咗安全感,但細節嘅嘢我唔公開喇,佢原諒咗我,我哋係好朋友,亦都唔係出面所謂嘅逼婚唔成功,或者呷醋,絕無此事,佢係好好,好好,好好嘅女朋友,係我唔懂得珍惜佢,將來要做好自己,日後嘅嘢將來先算。」言下之意,係咪即係有人不忠?袁偉豪將分手問題攬上身,問岑杏賢有冇機會復合?她以短訊回覆傳媒﹕「無其他野想補充,件事已經完了,我們還是朋友。」

攝影:沈健程 一臉憔悴嘅袁偉豪宣佈分手後首現身公活動。 講到同岑杏賢分手一事,佢顯得好無奈。
同場仲有剛宣佈婚訊嘅王君馨。 但都有傳王君馨係袁岑分手嘅導火線。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!