掃呢頁CODE去手機

2016年11月26日 星期六

【獨家】為富商誕兩女 曹央雲遭生母數落:佢唔信人! __,曹央雲,

被揭有7億身家的曹央雲,遭生母數落,大爆兩母女自09年爭執後,7年來母女不相往還。曹母日前接受《蘋果》獨家訪問時,痛心地謂:「我想你哋問下曹央雲,我有乜嘢對佢唔住?佢話我窮,我都唔想㗎!09年我同佢嗌咗一場交,佢猛話:『你知唔知我哋係兩個世界嘅人?』」自揭家事的曹母,繼續指摘女兒,稱曹央雲當選亞姐後,感情生活多姿多采,且不乏富商拜倒石榴裙下,但沒有固定月付家用養家,曹母稱不便開口問。曹母憶述,曹央 ...




其他影片:>>






被揭有7億身家的曹央雲,遭生母數落,大爆兩母女自09年爭執後,7年來母女不相往還。曹母日前接受《蘋果》獨家訪問時,痛心地謂:「我想你哋問下曹央雲,我有乜嘢對佢唔住?佢話我窮,我都唔想㗎!09年我同佢嗌咗一場交,佢猛話:『你知唔知我哋係兩個世界嘅人?』」自揭家事的曹母,繼續指摘女兒,稱曹央雲當選亞姐後,感情生活多姿多采,且不乏富商拜倒石榴裙下,但沒有固定月付家用養家,曹母稱不便開口問。曹母憶述,曹央雲搬去山頂獨立屋住後,曾叫她過去幫手、「睇住啲工人」,月付$5,000;03年,曹央雲為何永安誕下大女Audrey,在山頂坐月期間,又請曹母幫手。曹母勞氣地謂:「佢唔信人!叫咗我去幫手。佢當時請姑娘,日薪都成600蚊!」曹母稱想不到自己竟連工人都比唔上,心中委屈,嗰段日子更屈到病:「我心屈下屈下屈到病,連氣都抖唔到,好辛苦。出入公立醫院三次,我以為我會死,講唔到嘢,食唔到嘢,個心又痛,係咁喘氣。」

左圖攝影:沈健程 曹母指摘女兒曹央雲當選亞姐後,沒有固定月付家用養家。
曹母勞氣地謂:「佢唔信人!叫咗我去幫手。佢當時請姑娘,日薪都成600蚊!」曹母稱想不到自己竟連工人都比唔上。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!