網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月24日 星期四

余文樂:公開戀情?余文樂自爆同緋聞女友慶生 __,慶生,余文樂,

余文樂經常話想成家立室,好有可能今次呢條片就係佢行出嘅第一步。近期mannequinchallenge(假人挑戰)席捲全球,好似西甲勁旅皇馬嘅球星C朗入咗波都CHOK晒甫玩呢家嘢。除咗外國勁HIT,呢個熱潮已經傳咗入嚟香港娛樂圈,好似早幾日一個頒獎禮記者會,一大班歌手齊齊玩定格扮假人。余文樂話晒都走在潮流尖端,點都要喺社交網甫番條「假人片」跟上潮流,不過條片就唔覺意爆咗佢同緋聞女友模特兒朱韻韻(A ...




其他影片:>>






余文樂經常話想成家立室,好有可能今次呢條片就係佢行出嘅第一步。

近期mannequin challenge(假人挑戰)席捲全球,好似西甲勁旅皇馬嘅球星C朗入咗波都CHOK晒甫玩呢家嘢。除咗外國勁HIT,呢個熱潮已經傳咗入嚟香港娛樂圈,好似早幾日一個頒獎禮記者會,一大班歌手齊齊玩定格扮假人。余文樂話晒都走在潮流尖端,點都要喺社交網甫番條「假人片」跟上潮流,不過條片就唔覺意爆咗佢同緋聞女友模特兒朱韻韻(Angel)慶祝生日,唔通余文樂想藉呢條片公開佢哋嘅關係?

11月23日生日嘅Angel,連日嚟有唔少朋友同佢慶祝生日,不過就完全唔見余文樂嘅蹤影。去到正日,Angel甫嘅相都係冇余文樂出現,淨係講咗句「最重要的日子留給最愛的人」,但係差唔多凌晨時段,余文樂就自己甫咗條「假人挑戰」片,一班人喺度慶祝生日,Angel就正正是女主角吹緊蠟燭,余文樂仲趁轉鏡頭角度時換咗兩個甫士好有誠意。雖然余文樂喺社交網齋甫片冇講任何祝福說話,不過如果余文樂用咁嘅方法嚟公開佢同Angel嘅關係,呢份禮物都真係夠晒爆。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!