掃呢頁CODE去手機

2016年11月2日 星期三

新戲做臥底 黃翠如唔擔心同佘詩曼比較 __,翠如,佘詩曼,黃翠如,

黃翠如今次飾演臥底兼是苗僑偉手下,咁咪同《使徒行者》裏面嘅「釘姐」好似…黃翠如於電視城出席新劇《使徒行者2》記招,早前她為該劇到泰國拍攝外景,翠如指過程都算順利,她謂:「雖然當地落暴雨,但都拍得晒,每日都係拍完先落雨!(男朋友蕭正楠有無嚟探班?)梗係無,佢都有劇開緊。(生日有無慶祝?)劇組仲有錢買蛋糕畀我,之後生日嘅都未必有。」早前譚詠麟公開讚翠如做戲愈見進步,翠如大表高興表示:「我做記者嘅時候, ...




其他影片:>>






黃翠如今次飾演臥底兼是苗僑偉手下,咁咪同《使徒行者》裏面嘅「釘姐」好似…

黃翠如於電視城出席新劇《使徒行者2》記招,早前她為該劇到泰國拍攝外景,翠如指過程都算順利,她謂:「雖然當地落暴雨,但都拍得晒,每日都係拍完先落雨!(男朋友蕭正楠有無嚟探班?)梗係無,佢都有劇開緊。(生日有無慶祝?)劇組仲有錢買蛋糕畀我,之後生日嘅都未必有。」

早前譚詠麟公開讚翠如做戲愈見進步,翠如大表高興表示:「我做記者嘅時候,已經認識佢,估唔到佢會睇到我嘅作品,始終我入行遲,要好努力去做。」

於《使2》中飾演臥底兼是苗僑偉手下,問她可有擔心大家會將她同「釘姐」佘詩曼作比較,她謂:「唔關事,呢個係前傳新故事。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!