掃呢頁CODE去手機

2016年11月14日 星期一

全裸演出玩女女》人妻麥家琪深溝依舊風韻猶存 __,麥家琪,



其他影片:>>






肯搏肯做就一定出人頭地?梗係唔係啦,當年36D咪神麥家琪憑住一副好身材,唔只肯搏肯做,仲肯剝添,結果咪一樣係星運平平。麥家琪當年參選93年港姐,可惜疑似佢嘅未成年裸照被雜誌刊登,或多或少同佢大熱倒灶不無關係。雖然裸照風波無影響佢之後晉身娛圈,但佢入行後嘅電影演出,好多都係圍繞住佢嘅驕人身材,性感到不得了,而02年嘅《偷窺無罪》入面更有大膽全裸戲份,仲玩埋女女添。講真,麥家琪當年真係好放得開,雖然當 ...


肯搏肯做就一定出人頭地?梗係唔係啦,當年36D咪神麥家琪憑住一副好身材,唔只肯搏肯做,仲肯剝添,結果咪一樣係星運平平。

麥家琪當年參選93年港姐,可惜疑似佢嘅未成年裸照被雜誌刊登,或多或少同佢大熱倒灶不無關係。雖然裸照風波無影響佢之後晉身娛圈,但佢入行後嘅電影演出,好多都係圍繞住佢嘅驕人身材,性感到不得了,而02年嘅《偷窺無罪》入面更有大膽全裸戲份,仲玩埋女女添。

講真,麥家琪當年真係好放得開,雖然當年香港3仔都算蓬勃,好多女星都肯露肯剝,但又有邊個女星可以好似麥家琪咁,剃光頭咁大犧牲先?

點都好,而家麥家琪都已經上晒岸,小朋友都生咗3個喇,係近年先出返嚟主持下、出下騷、客串下電影,好似喺《鴨王2》入面做媽媽生咁,深溝依舊,風韻猶存,正過啲妹妹仔多多聲。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!