掃呢頁CODE去手機

2016年11月28日 星期一

【人善被人…】《幕後玩家》唯一好人 廢青陸永下場會係點? __,陸永,幕後玩家,

喺《幕後玩家》中,被指係全套劇唯一好人嘅陸永,飾演黃翠如同陳煒個細佬,上個禮拜嘅劇情,戲份開始集中喺陸永身上。一直做緊廢青同二世祖嘅陸永,上個禮拜終於去咗老竇間復生集團公司返工,經過一輪磨練後,終於叫做有啲成績,仲俾老竇讚佢表現。事業開始有起色,愛情亦有突破,佢同16歲就生咗仔嘅糖妹,由鬥氣寃家發展成情侶,前途一片光明,點知……(以下含劇透)!!劇透!!!!劇透!!!!劇透!!!!劇透!!!!劇透 ...




其他影片:>>






喺《幕後玩家》中,被指係全套劇唯一好人嘅陸永,飾演黃翠如同陳煒個細佬,上個禮拜嘅劇情,戲份開始集中喺陸永身上。一直做緊廢青同二世祖嘅陸永,上個禮拜終於去咗老竇間復生集團公司返工,經過一輪磨練後,終於叫做有啲成績,仲俾老竇讚佢表現。事業開始有起色,愛情亦有突破,佢同16歲就生咗仔嘅糖妹,由鬥氣寃家發展成情侶,前途一片光明,點知……(以下含劇透)

!!劇透!!

!!劇透!!

!!劇透!!

!!劇透!!

!!劇透!!

!!劇透!!

!!劇透!!

!!劇透!!

!!劇透!!

!!劇透!!

!!劇透!!編劇要你滅亡,必先要你瘋狂,上個禮拜俾咗啲甜頭陸永,目的係要佢喺呢個禮拜死得轟轟烈烈。上個禮拜《幕》劇情講到陸永牽涉入一樁縱火案同搞o靚模事件,被記者追訪,其實成件事嘅幕後主腦,就係利慾薰心、拋妻棄女嘅Bosco搞出嚟。喺嚟緊呢集,陸永就因為不堪壓力而自殺。對於俾奸人所害,陸永喺電話中就笑笑口話:「係呀,嚟緊呢集我死得好慘㗎!不過我死咗,劇情會仲精采啲,所以我死得好有價值㗎!」

劇情講到,陸永同16歲就生咗仔嘅糖妹,由鬥氣寃家發展成情侶,前途一片光明,點知……(《幕後玩家》截圖) (《幕後玩家》截圖)
(《幕後玩家》截圖) 陸永接受訪問話,嚟緊呢集我死得好慘㗎。(《幕後玩家》截圖) (《幕後玩家》截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!