網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月8日 星期二

公德心去晒邊?戚美珍花槽當煙灰缸勁順手 __,戚美珍,



其他影片:>>






食煙咁啱冇位扽灰,點算好?搵個最就手嘅地方囉,好似戚美珍咁喺花槽扽住先,大家千祈唔好學!呢日戚美珍喺金鐘行完街,突然煙癮起,司機到咗都要食咗先。唔想仔仔食二手煙,仲叫佢喺車等,都啱嘅,其他人唔食煙咪行埋一邊食,不過隔離花槽係無辜嘅...戚美珍食到興起冇位扽灰,唯有扽喺花槽,啲花花草草就咁硬食煙灰。有人話少量煙灰可以當肥料,不過人人都好似戚美珍咁就手嘅話,咩花都謝喇。 ...


食煙咁啱冇位扽灰,點算好?搵個最就手嘅地方囉,好似戚美珍咁喺花槽扽住先,大家千祈唔好學!

呢日戚美珍喺金鐘行完街,突然煙癮起,司機到咗都要食咗先。唔想仔仔食二手煙,仲叫佢喺車等,都啱嘅,其他人唔食煙咪行埋一邊食, 不過隔離花槽係無辜嘅...

戚美珍食到興起冇位扽灰,唯有扽喺花槽,啲花花草草就咁硬食煙灰。有人話少量煙灰可以當肥料,不過人人都好似戚美珍咁就手嘅話,咩花都謝喇。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!