掃呢頁CODE去手機

2016年11月15日 星期二

有見到關之琳 嘉玲話冇尷尬:隨便佢講! __,關之琳,劉嘉玲,嘉玲,

嘉玲(右)話自己行得正企得正,唔會尷尬。大美人關之琳(之之)與劉嘉玲今日前後腳到賀毛玉萍兒子俞俊材的婚禮,曾傳不和的二人於晚宴上坐不同枱號,距離是相隔兩枱。婚宴散席後,之之先於晚上10時54分離開,記者欲上前要求做訪問採訪時,之之揮手離開。相隔五分鐘後,劉嘉玲離開接受訪問時,被問到可有見到之之?她說:「有見到。(有冇傾偈?)冇傾偈,因為現場太多人。(有冇影合照?)冇影阿。(仲會唔會有介蒂?)我唔會 ...


嘉玲(右)話自己行得正企得正,唔會尷尬。

大美人關之琳(之之)與劉嘉玲今日前後腳到賀毛玉萍兒子俞俊材的婚禮,曾傳不和的二人於晚宴上坐不同枱號,距離是相隔兩枱。

婚宴散席後,之之先於晚上10時54分離開,記者欲上前要求做訪問採訪時,之之揮手離開。相隔五分鐘後,劉嘉玲離開接受訪問時,被問到可有見到之之?她說:「有見到。(有冇傾偈?)冇傾偈,因為現場太多人。(有冇影合照?)冇影阿。(仲會唔會有介蒂?)我唔會。(見面會唔會尷尬?)我唔會。(之之話見面,你會尷尬啲!)我點解要尷尬,我行得正企得正,但如果佢咁講舒服啲,就隨便佢講。(你會唔會約見面?)唔會啦。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!