掃呢頁CODE去手機

2016年11月15日 星期二

展鵬定欣帝后大熱排位超然 __,定欣,陳展鵬,展鵬,胡定欣,

陳展鵬和胡定欣孭重飛打頭陣出場。
展鵬定欣帝后大熱排位超然無綫為迎接明年50周年,昨晚在會展晒冷派出近200位當紅藝員出席節目巡禮,力谷新一年劇集及綜藝節目!今年視帝視后大熱陳展鵬及胡定欣的新劇孭重飛打頭陣出場。而來年孭劇最多的蕭正楠及王浩信則出盡力招呼廣告客戶,一於發功搵真銀!陳展鵬和胡定欣孭重飛打頭陣出場。無綫昨晚在會展舉行《在地同行跳躍飛騰TVB邁向50周年星光晚宴》,筵開逾90席招待逾千嘉賓及廣告客戶,派出近200位藝員出 ...


展鵬定欣帝后大熱排位超然

無綫為迎接明年50周年,昨晚在會展晒冷派出近200位當紅藝員出席節目巡禮,力谷新一年劇集及綜藝節目!今年視帝視后大熱陳展鵬及胡定欣的新劇孭重飛打頭陣出場。而來年孭劇最多的蕭正楠及王浩信則出盡力招呼廣告客戶,一於發功搵真銀!

無綫昨晚在會展舉行《在地同行 跳躍飛騰 TVB邁向50周年星光晚宴》,筵開逾90席招待逾千嘉賓及廣告客戶,派出近200位藝員出席及推介明年節目,出席藝人包括鄭裕玲、黎耀祥、陳展鵬、胡定欣、陳豪、郭晉安、田蕊妮、苗僑偉、黃宗澤、馬國明、歐陽震華、王祖藍、蕭正楠、黃翠如、岑麗香及王浩信等,星光熠熠!

名單中來年劇集共14套,藝員分組上台谷劇及播放宣傳片,打頭陣是今年視帝視后大熱陳展鵬及胡定欣主演的《同盟》,明顯備受器重!有份演出的鮑起靜將兩人的緋聞擺上台,叫大家留意兩人感情發展!片中定欣及展鵬打到七彩,展鵬更「Matrix」上身施展壁虎功,陳山聰則與姚子羚激咀!陳山聰在另一套《乘勝狙擊》中與傅嘉莉拍床戲,山聰輕吻女方粉頸,非常香艷!至於《迷》劇的田蕊妮及鄭嘉穎亦有咀戲。陳展鵬與胡定欣頻頻以「情侶檔」示人,問到新年及聖誕檔期會否加價?定欣笑說:「總之我哋好抵用,多啲搵我哋」說到台慶頒獎禮快到,問會否互投對方一票?展鵬笑說:「唔使投佢都好大機會冧莊視后,但你就要投我一票,男仔競爭係好大,好多對手。」定欣識做指投展鵬一票。

大合照時,胡定欣和陳展鵬被安排一起站在第一行,而歐陽震華和陳豪亦站在顯眼位。
  • 大合照時,胡定欣和陳展鵬被安排一起站在第一行,而歐陽震華和陳豪亦站在顯眼位。
胡定欣和陳展鵬在新劇中打到七彩。
  • 胡定欣和陳展鵬在新劇中打到七彩。
陳山聰及姚子羚在《同盟》中有激咀戲。
  • 陳山聰及姚子羚在《同盟》中有激咀戲。

蕭正楠被笑樣子老

《超時空男臣》代表蕭正楠(Edwin)及曹永廉上台大放笑彈,Edwin說:「TVB就邁向50周年,你就60,仲叫自己男神?」阿廉即反擊:「男神唔係計年齡,係講樣貌同氣質,你套劇入面做阿哥,你檢討吓」至於《不懂撒嬌的女人》預告中,高海寧大晒事業線兼玩出水芙蓉,《老表,畢業喇!》的王祖藍模擬致電眾星邀約,郭晉安笑說:「我拎過視帝喇!我要拍啲冇獎嘅,呢套幫到我喎!」其他劇集有合拍劇《深宮計》、《溏心風暴3》、《使徒行者2》及《再創世紀》等。

田蕊妮(左起)、蕭正楠和曹永廉大放笑彈。
  • 田蕊妮(左起)、蕭正楠和曹永廉大放笑彈。
王浩信
  • 王浩信
陳豪甚受現場客戶歡迎。
  • 陳豪甚受現場客戶歡迎。

Edwin、王浩信和田蕊妮是來年最多劇在身的小生花旦,各佔三劇,某程度反映受重視程度。Edwin及浩信滿場飛招呼廣告客戶,望獲得青睞做吸金王!Edwin接受電話訪問時說:「三套劇都同古裝有關,好期待之後嘅《深宮計》,其實《宮心計》我有份拍,當時飾演皇上,好快就死,梗係監製梅小青留意到我死得好,之後搵我合作好多。(現場有冇接近廣告客戶?)梗係有!我拋盡媚眼(口架)!佢哋可以搵阿廉拍抗衰老、腎虧廣告,我就拍名車、銀行同保險廣告!」

型男陳豪最吸客

浩信則說:「好開心以新面孔演出《溏心3》,我演李司棋同夏雨個仔,齊齊對抗米雪,好期待!(連拍咁多套劇,辛唔辛苦?)體力係有啲,但後生仔唔好怨,呢啲機會等咗十幾年,最大犧牲係冇時間陪屋企人。」有否趁機親近廣告客戶?他笑說:「有希望賺多啲,我仲要養妻活兒。」而田蕊妮坦言很喜歡演戲,問到怕否別人眼紅,她謂:「唔會,多啲人眼紅,大家互相激勵係好事。」

大合照時間,黎耀祥、苗僑偉、歐陽震華、鄭裕玲及陳豪企前中,定欣及展鵬亦企在第一行顯眼位置。而廣告客戶趁中間空擋向眾星集郵,陳豪一如往年獲最多客戶排隊合照,岑麗香及張繼聰亦相當受歡迎。

文:影視組


鍾意就快D Share啦!