掃呢頁CODE去手機

2016年11月1日 星期二

黃宗澤冇投資種生基度假村:種菜都唔識 __,黃宗澤,

黃宗澤強調冇喺馬國投資種生基度假村,笑言當日遇上司徒法正(圓圖),只係傾咗幾句閒偈。藝人黃宗澤(Bosco)被指有意與堪輿學家司徒法正到馬來西亞投資種生基度假村,更相約一眾馬來西亞拿督在自己的蠔吧吃飯傾生意。Bosco以電話回應指與司徒法正乃一面之緣,當日是在餐廳遇見對方,二人只是合照後傾了數句,他笑言:「種菜都唔識啦,我邊識種生基!」對於被指當晚與多位馬國拿督傾電影合作?他回答謂:「點解呢啲我都 ...


黃宗澤強調冇喺馬國投資種生基度假村,笑言當日遇上司徒法正(圓圖),只係傾咗幾句閒偈。

藝人黃宗澤(Bosco)被指有意與堪輿學家司徒法正到馬來西亞投資種生基度假村,更相約一眾馬來西亞拿督在自己的蠔吧吃飯傾生意。

Bosco以電話回應指與司徒法正乃一面之緣,當日是在餐廳遇見對方,二人只是合照後傾了數句,他笑言:「種菜都唔識啦,我邊識種生基!」對於被指當晚與多位馬國拿督傾電影合作?他回答謂:「點解呢啲我都唔知嘅,無中生有拿督我識好多個添!」他又指成件事只係得啖笑,更謂:「下次應該夾番《幕後玩家》啲期吖嘛,話我哋傾地產,地產嗰Part過多兩、三個星期先出,應該夾一夾幫手宣傳《幕後玩家》」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!