網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月12日 星期六

洗米華降級》罕有講家事 華嫂:生命中最重要係我媽 __,洗米華,周焯華,



其他影片:>>






對於華嫂Heidi嚟講,生命中最重要係邊個?洗米華?曾經囉!世上只有媽媽好,Heidi認為最重要嘅人係無論乜嘢時候都咁撐佢嘅媽媽。華嫂最近接受澳門航空刊物《高峰傲》訪問,罕有講家事,佢話生命中最重要嘅人係佢媽媽,因為細個嗰陣,爸爸經常唔喺佢身邊,媽媽既要工作,又要照顧佢同家姐,好辛苦。難怪佢而家做慈善,都主要集中幫助孤寡同老人。後來佢媽媽身體唔好,唔能夠再工作,但仍然照顧得兩個女好好。媽媽嘅愛,到 ...


對於華嫂Heidi嚟講,生命中最重要係邊個?洗米華?曾經囉!世上只有媽媽好,Heidi認為最重要嘅人係無論乜嘢時候都咁撐佢嘅媽媽。

華嫂最近接受澳門航空刊物《高峰傲》訪問,罕有講家事,佢話生命中最重要嘅人係佢媽媽,因為細個嗰陣,爸爸經常唔喺佢身邊,媽媽既要工作,又要照顧佢同家姐,好辛苦。

難怪佢而家做慈善,都主要集中幫助孤寡同老人。後來佢媽媽身體唔好,唔能夠再工作,但仍然照顧得兩個女好好。媽媽嘅愛,到而家都令華嫂充滿力量。有媽媽呢個榜樣,佢努力做個好媽媽,爭取親子時間,幾忙都送細女返學前班。華嫂仲話自己唔想做只係湊仔同行街買嘢嘅家庭主婦。

佢話︰「生活狀態應該是能兼顧工作、家庭,然後自己的活動、自己的私生活,但是我覺得現在狀態挺好的。」 最近佢仲成為澳門海峽女企業家協會會長, 除咗涉足飲食同美容生意,最近仲喺網上賣名牌晚裝、珠寶同手袋等等,遲啲仲會開花店,認真瓣數多多。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!