掃呢頁CODE去手機

2016年11月12日 星期六

李思捷請周星馳睇新戲 __,思捷,周星馳,李思捷,

李思捷、蘇玉華、林敏驄
李思捷請周星馳睇新戲藝人李思捷、蘇玉華、林敏驄及狄龍等前晚到西營盤出席新片《一家大晒》煞科宴,電影投資方取出六位數供台前幕後抽獎,自導自演的思捷興奮透露計劃開續集,但笑言唔妥林敏驄:「好憎呢個人,好搶戲,但又好出神入化,貴都抵嘅。(幾貴?)成班演員都貴,都係好演員!」提到與周星馳監製的《西遊.降魔篇2》於賀歲檔對撼,他說:「周生帶我入行,冇佢冇我,佢有戲我實買飛睇。(請佢睇你套戲?)好想佢嚟睇,佢 ...


李思捷請周星馳睇新戲

藝人李思捷、蘇玉華、林敏驄及狄龍等前晚到西營盤出席新片《一家大晒》煞科宴,電影投資方取出六位數供台前幕後抽獎,自導自演的思捷興奮透露計劃開續集,但笑言唔妥林敏驄:「好憎呢個人,好搶戲,但又好出神入化,貴都抵嘅。(幾貴?)成班演員都貴,都係好演員!」提到與周星馳監製的《西遊.降魔篇2》於賀歲檔對撼,他說:「周生帶我入行,冇佢冇我,佢有戲我實買飛睇。(請佢睇你套戲?)好想佢嚟睇,佢同許冠文,我都好想多謝。」


鍾意就快D Share啦!