掃呢頁CODE去手機

2016年11月28日 星期一

陳柏宇自爆四頁親筆信邀安仔做嘉賓 __,安仔,陳柏宇,許志安,

夠晒誠意!歌手陳柏宇(Jason)在九展舉行一連三場演唱會的尾場演出,騷後舉行慶功宴,並獲女友符曉薇獻吻。受訪時問到下次開騷可是想登上紅館?他謂:「冇呢個目標,對我嚟講邊個場地開騷都係咁落力,唔係個地方證明付出幾多。」講到他今次開三場騷是否仍未夠喉?他笑言:「夠啦。(把聲唱到拆拆地?)係啦,今日真係冇留力,後面嗰啲歌都要焗嗌。」講到他食住薯片來到慶功會場,他笑言:「成個月冇食過薯片,係慶功薯片,嚟 ...


夠晒誠意!

歌手陳柏宇(Jason)在九展舉行一連三場演唱會的尾場演出,騷後舉行慶功宴,並獲女友符曉薇獻吻。受訪時問到下次開騷可是想登上紅館?他謂:「冇呢個目標,對我嚟講邊個場地開騷都係咁落力,唔係個地方證明付出幾多。」講到他今次開三場騷是否仍未夠喉?他笑言:「夠啦。(把聲唱到拆拆地?)係啦,今日真係冇留力,後面嗰啲歌都要焗嗌。」講到他食住薯片來到慶功會場,他笑言:「成個月冇食過薯片,係慶功薯片,嚟緊都會放幾日假休息。」

講到在台上感觸落淚,Jason謂自己並非不易喊的人,但謂自己的哭點與別不同:「同女朋友比,佢係傷感而喊,而我係感動而喊。」講到許志安擔任嘉賓,他自爆親筆寫信邀請對方來:「因為我中文差,所以封信愈寫愈潦,寫咗四頁紙,其實好難寫,而且係要求對方嚟做嘉賓。(點解唔打電話而要寫信?)我冇佢電話,我係托個舊同事幫手。(咁佢寫番信覆你?)佢托個舊同事答覆。」

至於講到曾有人叫他轉公司,Jason坦言曾有兩、三間公司接觸過佢:「都係嗰幾間主要嘅唱片公司。(你有冇心郁郁?)冇,因為未去到有咩要傾之前,口頭上睇下有冇興趣時我已經落左閘,所以唔會去到下一步。(點解唔轉?)因為我花咗好多時間同佢哋由同事變做朋友,唔想冇咗呢段友誼,我做呢份工係生活一部分,我想生活可以開心滿足,而我滿足嘅方法就係同到鍾意嘅人一齊做嘢,唔係唔完全計較錢,但係足夠嘅。(同依家公司仲有幾耐約?)仲有好幾年。(之後會繼續續約?)會,除非我唔做呢行為止,如果有一日我唔做,但出番嚟我都係想簽番呢間公司。(咁長情?)係,飲水思源嘛,同埋我哋努力做呢件事,我嘅成果係應該同佢哋一齊分享。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!