網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月11日 星期五

黎國輝:阿感光棍節正式簽字註冊:我搶到老婆呢! __,阿感,黎國輝,

恭喜恭喜。藝人黎國輝(阿感)喺2014年趁着台灣舞王羅志祥(小豬)嚟香港開演唱會,「借場」向當時為小豬做舞蹈員嘅台灣女DancerYoYo求婚成功。今日阿感趁住係光棍節,突然喺IG宣布成為人夫,同YoYo喺台灣正式註冊成為夫妻,他說:「結婚簽字了,大家搶購單品時,我搶到老婆呢!」11月11日代表一夫一妻《東網》聯絡上阿感,問到為何2014年求婚,但到今日才簽字結婚?阿感說:「因為求婚後各有各忙,呢 ...




其他影片:>>






恭喜恭喜。

藝人黎國輝(阿感)喺2014年趁着台灣舞王羅志祥(小豬)嚟香港開演唱會,「借場」向當時為小豬做舞蹈員嘅台灣女Dancer YoYo求婚成功。今日阿感趁住係光棍節,突然喺IG宣布成為人夫,同YoYo喺台灣正式註冊成為夫妻,他說:「結婚簽字了,大家搶購單品時,我搶到老婆呢!」

11月11日代表一夫一妻

《東網》聯絡上阿感,問到為何2014年求婚,但到今日才簽字結婚?阿感說:「因為求婚後各有各忙,呢兩年佢一直都跟住藝人做巡迴演唱,就算今日簽完字,佢都要去排舞。」問到何時擺酒?他表示最快要到明年中在台灣舉行,而在香港只會以派對形式舉行,他說:「其實三、四個月前已經計劃今日簽字,因為台灣同香港11月11日代表一夫一妻,加上師傅話今日係好日子。」

着住情侶波鞋簽字

問到送甚麼給太太,他說:「之前訂咗一對波鞋,今日大家都有着住去簽字。其實都設計咗一對戒指,但依家仲製作中。」為何選在台灣註冊?他表示:「因為都了解過,咁樣喺兩地都有福利!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!