網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月8日 星期二

重量級外援舊將回巢拍劇 大家最期待邊位嘅演出呢? __,

無綫近年嘅收視認真麻麻,大家睇下台慶劇《來自喵喵星的妳》就知啦!為咗救亡,無綫搵嚟咗一班重量級外援同舊將回巢拍劇賀50週年,而且大部份劇集都係一啲受歡迎劇集嘅續集。今日就搵咗其中一部份重量級外援同埋舊將嘅例子出嚟,各位又最期待邊一位嘅演出呢?羅嘉良《與諜同謀》當年無綫嘅一線小生羅嘉良回巢拍劇,梗係令人期待啦!一向做慣商戰劇嘅佢演技已經唔使多講,再加上「3屆視帝」嘅名銜,睇來一定叫好叫座。自從拍完2 ...


無綫近年嘅收視認真麻麻,大家睇下台慶劇《來自喵喵星的妳》就知為咗救亡,無綫搵嚟咗一班重量級外援同舊將回巢拍劇賀50週年,而且大部份劇集都係一啲受歡迎劇集嘅續集。今日就搵咗其中一部份重量級外援同埋舊將嘅例子出嚟,各位又最期待邊一位嘅演出呢?羅嘉良《與諜同謀》當年無綫嘅一線小生羅嘉良回巢拍劇,梗係令人期待一向做慣商戰劇嘅佢演技已經唔使多講,再加上「3屆視帝」嘅名銜,睇來一定叫好叫座。自從拍完2 ...


無綫近年嘅收視認真麻麻,大家睇下台慶劇《來自喵喵星的妳》就知為咗救亡,無綫搵嚟咗一班重量級外援同舊將回巢拍劇賀50週年,而且大部份劇集都係一啲受歡迎劇集嘅續集。今日就搵咗其中一部份重量級外援同埋舊將嘅例子出嚟,各位又最期待邊一位嘅演出呢?

羅嘉良《與諜同謀》

當年無綫嘅一線小生羅嘉良回巢拍劇,梗係令人期待一向做慣商戰劇嘅佢演技已經唔使多講,再加上「3屆視帝」嘅名銜,睇來一定叫好叫座。自從拍完2009年嘅TVB台慶劇《富貴門》後已經有六年未喺香港拍過劇集,佢今次被監製黃偉聲成功邀請佢返嚟拍呢套20集嘅新劇,今次佢飾演「商場大鱷」,角色亦正亦邪。而且佢今次會帶著女主角李佳芯、鄭俊弘同黃心穎一齊演出,有「撈家」加新一代女神喺度,收視想低都難。

查看相片

鮑起靜《同盟》

由本年度神劇《城寨英雄》嘅監製文偉鴻(Jazz)打造嘅《同盟》被認為係現代版嘅《城寨英雄》。故事主要圍繞陳展鵬、胡定欣、陳山聰、姚子羚之間嘅競爭,不過最令人期待嘅當然就係鮑起靜(鮑姐)而最緊要嘅係佢雖然已經67歲,仍然要喺劇集中跑嚟跑去打到飛起,一定睇到觀眾十分肉緊。

查看相片

苗僑偉《使徒行者II》

雖然《使徒行者II》嘅宣傳重心都放咗喺周柏豪到,不過大家唔好唔記得三哥苗僑偉嘅魅力。雖然近排有人話苗僑偉嘅有型熟男位置被《巨輪II》嘅吳岱融取代,不過一向擁有大班師奶粉絲嘅佢,今次可唔可以憑住《使徒行者II》重奪「熟男神」寶座呢?大家拭目以待喇!

查看相片

宣萱《不懂撒嬌的女人》、《使徒行者II》

今次無綫落重本,以二千八百萬拍攝嘅《不懂撒嬌的女人》,分別由兩位昔日嘅猛將林文龍同宣萱擔正。宣萱話今次因為無綫首度以4K技術拍攝,作為「開荒牛」嘅佢責任重大,所以積極做Facial,仲戒晚餐三星期,都係為咗套劇集。宣萱咁搏,大家冇理由唔畀面

查看相片

李司棋《溏心風暴3》

雖然《溏心風暴3》已經確定咗大部份角色都唔會繼續出演,就好似林峯、陳法拉、鍾嘉欣咁。不過各位「唔駛驚,荷媽喺大廳」!今次仍然有夏雨、李司棋、關菊英、米雪等老戲骨坐鎮。相信大家仍然會記得當年被李司棋嘅眼神一瞪,個心都會離一離。咁耐無見,唔知司棋姐會收減啲火,定係會薑越老越辣呢?

查看相片

蔡少芬《老表,畢業喇!》

蔡少芬自從憑住《甄嬛傳》喺內地爆紅之後,佢就一直主攻內地市場,好耐都無返去TVB拍戲。不過原來佢仍然同TVB有一部戲約,佢今次就終於揀咗同王祖藍、郭晉安合作《老表,畢業喇!》。今次接棒萬綺雯做女主角,蔡少芬話雖然佢喺呢套劇集係新人,不過本身已經唔新,所以冇咩壓力。咁胸有成竹,相信一班觀眾一定好期待佢嘅演出!

查看相片

馬浚偉《宮心計2 - 深宮計》

話說《宮心計》監製梅小青回巢TVB,當然要開番套續集《深宮計》。今次故事會以唐朝為背景,馬浚偉飾演皇帝,劉心悠出演平民公主,胡定欣就做皇后。作為其中一套50周年重頭劇嘅男主角,就知道馬浚偉喺大台心目中有幾重要。

查看相片

鍾意就快D Share啦!