掃呢頁CODE去手機

2016年11月24日 星期四

畀男友餵到飽 王君馨爆求婚經過嗌嬲豬 __,君馨,王君馨,

君馨(上圖左)接受訪問,分享求婚經過,佢仲話嗰時有啲嬲喎,點解嘅?無綫藝人王君馨(Grace)日前與拍拖11年的圈外男友入紙申請結婚,她今日接受無綫娛樂主播潘盈慧專訪,暢談即將為人妻的感受。君馨多謝大家祝福,談到未婚夫時,她坦言:「佢仲未喺香港搵到工,就已經決定先搬嚟香港住。其實佢本身好錫屋企人,但都因為要互相尊重,佢就覺得不如嚟咗先啦。」可見對方誠意十足。男友求婚「咦咦哦哦」至於二人的訂婚派對, ...


君馨(上圖左)接受訪問,分享求婚經過,佢仲話嗰時有啲嬲喎,點解嘅?

無綫藝人王君馨(Grace)日前與拍拖11年的圈外男友入紙申請結婚,她今日接受無綫娛樂主播潘盈慧專訪,暢談即將為人妻的感受。君馨多謝大家祝福,談到未婚夫時,她坦言:「佢仲未喺香港搵到工,就已經決定先搬嚟香港住。其實佢本身好錫屋企人,但都因為要互相尊重,佢就覺得不如嚟咗先啦。」可見對方誠意十足。

男友求婚「咦咦哦哦」

至於二人的訂婚派對,她謂:「喺佢臨走前兩日,我同佢講有啲朋友你要認識吓,因為呢幾年我真係有一班好好嘅弟兄姐妹、工作夥伴,冇理由結婚當日先介紹大家認識嘛。用咗兩日嚟搵地方,而嗰度其實係佢向我求婚嘅地方,所以好有意義。」問到男友如何求婚時,君馨說:「嗰晚我哋食飯,佢餵到我好飽,因為足足有九道菜,食到最尾我好眼瞓,話不如唔食甜品返屋企啦,點知佢『咦咦哦哦』,最尾就跪低咗…講真,有啲嬲嬲豬嘅,佢應該係諗我咁攰,一定唔會拒絕囉,真係有啲計仔!」至於求婚戒指,她笑言有畀提示對方,今日更第一次戴着受訪,認真sweet爆。

冇咁快生B

談到擺酒一事,君馨謂目前正忙於拍攝電視劇《超時空男臣》,預計明年一月尾才竣工,屆時才會詢問一班好姐妹的意見:「希望夾得到,簡簡單單,想大家開心。(生B?)呢個冇咁快,大家分開得太耐喇,BB要等爸爸媽媽享受吓二人世界先,希望有兩、三年時間相處吓先,睇吓大家嘅生活態度。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!