掃呢頁CODE去手機

2016年11月26日 星期六

【今日做心臟手術】向太感慨太多事未做完:沒看到兒子結婚生孩子 __,向太,陳嵐,

【新增回應】57歲向華強太太陳嵐曾喺2004年發現患腦腫瘤,幸好經過治療後康復過來,不過今朝佢忽然喺微博留言,透露目前心情好感慨。原來向太今日會接受心臟手術,貼咗好多家庭照及同朋友嘅合照,再留言話:「今天特別感慨萬千,下午會做,就突然發現太多事還沒做完,還沒看到兒子結婚生孩子,還有兩幢建築工程沒完成,還有婚紗照沒有拍過,還答應過老公大家雖然不是同年同月同日生,但是要走時一起同時走的。所以自己要加油 ...




其他影片:>>






【新增回應】57歲向華強太太陳嵐曾喺2004年發現患腦腫瘤,幸好經過治療後康復過來,不過今朝佢忽然喺微博留言,透露目前心情好感慨。原來向太今日會接受心臟手術,貼咗好多家庭照及同朋友嘅合照,再留言話:「今天特別感慨萬千,下午會做,就突然發現太多事還沒做完,還沒看到兒子結婚生孩子,還有兩幢建築工程沒完成,還有婚紗照沒有拍過,還答應過老公大家雖然不是同年同月同日生,但是要走時一起同時走的。所以自己要加油哦!不可以食言哦!不過大家放心我以前天不怕地不怕,現在此刻我貪生怕死,因為你們(所有朋友及粉絲)的愛,令我眷戀著,我們還要玩三十年再說吧!」中國星發言人李小姐今日接受《蘋果》訪問,佢話:「因為佢有條血管塞咗,所以接受通波仔手術,休息1、2日就可以出院,之前佢都做過同類手術,今日有好多朋友慰問同祝福,向太都一一收到啦,多謝大家關心。」

向太今日喺微博留言話會接受心臟手術。 向華強夫婦結婚多年一直好恩愛! (向太微博)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!