網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月12日 星期六

阿感台灣娶妻阿旦叫生性! __,阿感,阿旦,黎國輝,

阿感台灣娶妻阿旦叫生性!
查看相片阿感昨日與連佳優在台灣註冊。【東方日報專訊】主持人黎國輝(阿感)和台灣女舞蹈員連佳優(Yoyo)拍拖四年多,昨日於台灣註冊簽字結婚,記者聯絡上阿感,他說:「因為十一月十一日代表一夫一妻,加上師傅話今日係好日子。(為何選在台灣?)因為了解過咁樣可以享有兩地福利。」阿感的前度女友鄧洢玲亦送上祝福:「戥佢哋開心,知道佢哋好恩愛,佢要好好錫住老婆呀,要乖、要生生性性,快啲生多幾件啦!」 ...


查看相片阿感昨日與連佳優在台灣註冊。【東方日報專訊】主持人黎國輝(阿感)和台灣女舞蹈員連佳優(Yoyo)拍拖四年多,昨日於台灣註冊簽字結婚,記者聯絡上阿感,他說:「因為十一月十一日代表一夫一妻,加上師傅話今日係好日子。(為何選在台灣?)因為了解過咁樣可以享有兩地福利。」阿感的前度女友鄧洢玲亦送上祝福:「戥佢哋開心,知道佢哋好恩愛,佢要好好錫住老婆呀,要乖、要生生性性,快啲生多幾件」 ...


查看相片
阿感昨日與連佳優在台灣註冊。

【東方日報專訊】主持人黎國輝(阿感)和台灣女舞蹈員連佳優(Yoyo)拍拖四年多,昨日於台灣註冊簽字結婚,記者聯絡上阿感,他說:「因為十一月十一日代表一夫一妻,加上師傅話今日係好日子。(為何選在台灣?)因為了解過咁樣可以享有兩地福利。」

阿感的前度女友鄧洢玲亦送上祝福:「戥佢哋開心,知道佢哋好恩愛,佢要好好錫住老婆呀,要乖、要生生性性,快啲生多幾件」


鍾意就快D Share啦!