掃呢頁CODE去手機

2016年11月10日 星期四

【人妻仲係少女】林夏薇素顏自拍冇得輸 __,林夏薇,

佢真係人妻?係呀~佢真係人妻嚟㗎!!!現年29歲嘅林夏薇去年嫁咗畀金融才俊莫贊生(Jason),榮升闊太嘅佢依家主力做生意,間唔時會拍吓劇,生活悠然自得!鍾意喺社交網站甫吓靚相嘅薇薇,今日就甫咗兩張素顏自拍照,留言:「昨晚做了個好夢,一早起來心情就很好!珍惜眼前人,做好眼前事,一切都是美好的!」相中嘅佢皮膚白滑無瑕,仲望住塊鏡反射自拍,勁有心思!網民都大讚佢係至索人妻,又讚佢勁有少女味,一啲都唔似 ...


佢真係人妻?係呀~佢真係人妻嚟㗎!!!

現年29歲嘅林夏薇去年嫁咗畀金融才俊莫贊生(Jason),榮升闊太嘅佢依家主力做生意,間唔時會拍吓劇,生活悠然自得!

鍾意喺社交網站甫吓靚相嘅薇薇,今日就甫咗兩張素顏自拍照,留言:「昨晚做了個好夢,一早起來心情就很好!珍惜眼前人,做好眼前事,一切都是美好的!」相中嘅佢皮膚白滑無瑕,仲望住塊鏡反射自拍,勁有心思!網民都大讚佢係至索人妻,又讚佢勁有少女味,一啲都唔似做咗人老婆呀!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!