網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月9日 星期三

【《藍海》第四版預告】美人魚全智賢騷香肩 豪邁狂吞意大利粉 __,美人魚,全智賢,

【《藍海》第四版預告】美人魚全智賢騷香肩豪邁狂吞意大利粉2016-11-0911:30:00HKT全智賢食姿幾豪邁用手食露香肩幾索出水芙蓉食得好滿足同李敏鎬幾浪漫今日現身活動靚媽由全智賢同李敏鎬主演嘅韓劇《藍色大海的傳說》(藍海)將於下周三首播,劇組今日公開第四版預告,當中飾演美人魚嘅全智賢喺海中攔住路過嘅漁船,仲性感地露出香肩,只見已為人母嘅全智賢身材Keep得好好。之後就講到上咗岸嘅全智賢就喺 ...


【《藍海》第四版預告】美人魚全智賢騷香肩 豪邁狂吞意大利粉

2016-11-09 11:30:00 HKT



全智賢食姿幾豪邁



用手食



露香肩



幾索



出水芙蓉



食得好滿足



同李敏鎬幾浪漫



今日現身活動



靚媽



由全智賢同李敏鎬主演嘅韓劇《藍色大海的傳說》(藍海)將於下周三首播,劇組今日公開第四版預告,當中飾演美人魚嘅全智賢喺海中攔住路過嘅漁船,仲性感地露出香肩,只見已為人母嘅全智賢身材Keep得好好。

之後就講到上咗岸嘅全智賢就喺咁食嘢,仲豪邁得用手拿住意大利粉狂食,又用雙手撐住嚟食,好鬼搞笑。之後鏡頭一轉又見全智賢對住一缸魚一咆哮,令李敏鎬一臉驚訝。

另外,全智賢今日喺首爾現身活動,風采依然。


鍾意就快D Share啦!