掃呢頁CODE去手機

2016年11月24日 星期四

揭老婆鼻敏感漏夜入院 陳豪直認好擔心 __,陳豪,

陳豪今日真係明顯冇平時咁開朗活潑。藝人陳豪和「香港小巨肺」譚芷昀(Celine)在九龍塘出席「又一城‧喬漢娜的聖誕秘密花園」開幕禮暨聖誕樹亮燈儀式。身穿紅色西裝、被《東網》獨家拍得和老婆陳茵媺漏夜入院的陳豪,現身時笑容沒有平時般開朗,感覺有點心事。陳豪在台上指自己最近與家中的小朋友裝飾聖誕樹,又指現場的全港室內最高、達七十呎的聖誕樹「好靚」、「好Warm」。他又指自己小時候家中都有棵巨型聖誕樹:「 ...


陳豪今日真係明顯冇平時咁開朗活潑。

藝人陳豪和「香港小巨肺」譚芷昀(Celine)在九龍塘出席「又一城‧喬漢娜的聖誕秘密花園」開幕禮暨聖誕樹亮燈儀式。身穿紅色西裝、被《東網》獨家拍得和老婆陳茵媺漏夜入院的陳豪,現身時笑容沒有平時般開朗,感覺有點心事。陳豪在台上指自己最近與家中的小朋友裝飾聖誕樹,又指現場的全港室內最高、達七十呎的聖誕樹「好靚」、「好Warm」。他又指自己小時候家中都有棵巨型聖誕樹:「Boxing Day會喺樹下拆禮物,好深印象!」至於Celine就即場獻唱,令觀眾聽出耳油。

「對眼紅得好過份」

訪問時,問到老婆是否第四度大肚時,陳豪即時笑謂:「哈哈,唔係!如果有咗又點會入急症呢!?因為太太不嬲都有鼻敏感,嗰晚鼻敏感好犀利,同埋湊小朋友唔夠瞓,對眼紅得好過份。本身太太都話朝早先去睇眼科,我就話唔好,就好緊張咁話同佢睇急症,Check有冇咩問題先。睇完醫生之後,醫生都話冇乜事,開咗啲藥,食咗之後太太都好番好多。」

再問陳茵媺須否覆診,他表示太太狀況比之前好得多,所以沒有需要再睇醫生:「不過你哋都啱,遲啲都應該去眼科檢查吓。(紅得好勁?)真係好紅,好擔心,檢查咗會安心啲!」

教小朋友唔好浪費

談到聖誕節臨近,問會否一家人出埠玩,陳豪即謂:「唔會,會同啲小朋友喺香港周圍玩,去商場睇聖誕樹,去維園玩吓,參加吓聖誕Party。(買禮物畀小朋友?)屋企已經有好多佢哋嘅禮物,有啲朋友送、有啲屋企人買,我啲小朋友太多玩具,都要教佢哋唔好浪費。(要換間大啲嘅屋?)夠大喇,唔使再換,喺屋企已經行餐飽!」

情慾戲留番畀三哥

最近忙拍無綫新劇《使徒行者2》的陳豪要中港兩邊走,問是否多動作場面,他謂:「我做大佬唔使打,我係點人哋去打,講一句『去吧』,佢哋就會打。(有親熱戲?)我自己就冇嘅,感情線就同宣萱,其實都唔係太多感情線,情慾戲唔使我嚟啦。(留番畀三哥苗僑偉?)Yeah!」問已三度當爸的陳豪會否再生多個,他笑謂:「唔喇唔喇,夠喇,已經忙到不得了,都已經好滿足,有晒所有嘢,好感謝上天!」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!