網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月19日 星期六

大送秋「波」 陳偉琪水着晒半球超吸睛! __,陳偉琪,

網民有福了!新一代無綫咪神陳偉琪(Vicky)擁有36E導彈身材,仲要不時大方Share性感相,真係引死一班網民!呢日佢又發放「福利照」,喺社交網站上載咗超性感圖片,着住泳衣嘅佢展現超長事業線,目測應該有5吋長㗎,睇到班網民嘩嘩聲,仲留言大讚Vicky性感!而Vicky亦都留言話:「最喜歡柬埔寨的藍天。我會想你的!」原來喺柬埔寨影㗎,相信一班網民最想嘅係,無論Vicky去到咩地方都好,都可以影番張 ...


網民有福了!

新一代無綫咪神陳偉琪(Vicky)擁有36E導彈身材,仲要不時大方Share性感相,真係引死一班網民!呢日佢又發放「福利照」,喺社交網站上載咗超性感圖片,着住泳衣嘅佢展現超長事業線,目測應該有5吋長㗎,睇到班網民嘩嘩聲,仲留言大讚Vicky性感!而Vicky亦都留言話:「最喜歡柬埔寨的藍天。我會想你的!」原來喺柬埔寨影㗎,相信一班網民最想嘅係,無論Vicky去到咩地方都好,都可以影番張泳衣相Po上網呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!