網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月8日 星期二

鍾麗緹默認有喜?好友何國鉦:當然不是 __,何國鉦,鍾麗緹,鍾麗,

大家唔使心急,一對新人未真係有喜訊住!鍾麗緹與張倫碩今日大婚,二人接受傳媒訪問時,除了大談蜜月地點,更遭傳媒逼供傳宗接代事宜。傳媒問二人婚後有甚麼計劃時,二人表示沒有,當傳媒再逼供二人是否想生雙胞胎或三胞胎時,二人表示沒問題。呢個時候,當然再有傳媒打蛇隨棍上,問鍾麗緹係咪懷孕,不過一對新人聽完問題只係笑笑口就走咗去,不過都有話生仔呢家嘢順其自然,而佢哋如果真係生嘅話,就希望個小朋友係BB仔,完全塑 ...


大家唔使心急,一對新人未真係有喜訊住!

鍾麗緹與張倫碩今日大婚,二人接受傳媒訪問時,除了大談蜜月地點,更遭傳媒逼供傳宗接代事宜。傳媒問二人婚後有甚麼計劃時,二人表示沒有,當傳媒再逼供二人是否想生雙胞胎或三胞胎時,二人表示沒問題。呢個時候,當然再有傳媒打蛇隨棍上,問鍾麗緹係咪懷孕,不過一對新人聽完問題只係笑笑口就走咗去,不過都有話生仔呢家嘢順其自然,而佢哋如果真係生嘅話,就希望個小朋友係BB仔,完全塑造出佢哋默認有喜嘅假象。

《東網》事後求證鍾麗緹好友兼晚禮服設計師何國鉦,他斬釘截鐵表示:「當然沒有。」真係一個美麗嘅誤會呀!

另外啱啱大會又發咗一批一對新人嘅靚相,一對主角亦係例牌咁「晒恩愛」!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!