掃呢頁CODE去手機

2016年11月27日 星期日

獲朱茵蔡少芬力撐 陳法蓉嗌哽唔落死貓 __,朱茵,蔡少芬,陳法蓉,

一件衫引發一場罵戰,陳法蓉再發文指「咁大隻死貓我真係哽唔落」!正所謂相嗌唔好口,但兩位前港姐梁小冰同陳法蓉日前出席慧妍雅集活動,就因為一件外套而搞到面左左。事後小冰接受訪問時,仲話陳法蓉係惡女人,又覺得好委屈,仲喊埋出嚟!之後小冰又喺微博狂呻自己有幾委屈。「本以為身正不怕影斜」而喺今日陳法蓉喺微博再講當中經過,並指有會員王殷廷及唐麗球做證,揚言:「咁大隻死貓我真係哽唔落!」陳法蓉寫道:「當日活動臨 ...


一件衫引發一場罵戰,陳法蓉再發文指「咁大隻死貓我真係哽唔落」!

正所謂相嗌唔好口,但兩位前港姐梁小冰同陳法蓉日前出席慧妍雅集活動,就因為一件外套而搞到面左左。事後小冰接受訪問時,仲話陳法蓉係惡女人,又覺得好委屈,仲喊埋出嚟!之後小冰又喺微博狂呻自己有幾委屈。

「本以為身正不怕影斜」

而喺今日陳法蓉喺微博再講當中經過,並指有會員王殷廷及唐麗球做證,揚言:「咁大隻死貓我真係哽唔落!」陳法蓉寫道:「當日活動臨上台前訪問期間,突然被問及某人為了『一件外套』被不禮貌對待的事情而不開心,且事後還理直氣壯地說一些根本沒有發生過的事情及虛構大量對話!我真的十分驚訝!為何她可以如此!還好有在塲(場)的名譽顧問Rosa,慧妍雅集員工以及會員王殷廷和唐麗球(波波)作證及講出真相,證明我確實無辜被牽連!本以為身正不怕影斜,而一次又一次証(證)明這說法太天真,但這個黑鍋我不想背(咁大隻死貓我真係哽唔落)!」

獲好友開腔力撐

而法蓉嘅一班好姐妹就輪流喺微博發文力撐佢,洪欣留言表示:「說你沒禮貌,我絕對不信,你的為人只會幫助別人和溫柔的關心別人。」

而朱茵亦留言讚對方:「她是個無私的人,在風風雨雨中還會上我家拯救我和女兒的視像通訊,讓無助的女孩和心急的母親連上愛的穚樑,陳法蓉 我們愛你」蔡少芬就話:「認識你太深,知你對朋友的愛和關懷,能作你的好友是我的福氣!mon我們信你!愛你!陳法蓉 我們愛你」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!