掃呢頁CODE去手機

2016年11月25日 星期五

姊妹鍾浠文護航讚襯絕 __,鍾浠文,

朱韵韵與好姊妹鍾浠文、李月慶祝生日,齊齊否認「朱余戀」!
姊妹鍾浠文護航讚襯絕模特兒朱韵韵(Angel)前日與三位金蘭姊妹鍾浠文、李月、倪晨曦與緋聞男友余文樂等齊齊開生日派對狂歡,樂仔更上載一段「假人挑戰」短片洩「蜜」!事後,鍾浠文與李月接受電話訪問時問到姊妹拍拖一事,鍾浠文說:「拍拖就唔會咁揚啦!佢哋係好好朋友,如果真係有嘢就一早有嘢喇!(覺得佢哋襯唔襯?)一個靚仔,一個靚女,實襯(O架)。」又衷心希望Angel找到一個愛護她的人。朱韵韵與好姊妹鍾浠文 ...


姊妹鍾浠文護航讚襯絕模特兒朱韵韵(Angel)前日與三位金蘭姊妹鍾浠文、李月、倪晨曦與緋聞男友余文樂等齊齊開生日派對狂歡,樂仔更上載一段「假人挑戰」短片洩「蜜」!事後,鍾浠文與李月接受電話訪問時問到姊妹拍拖一事,鍾浠文說:「拍拖就唔會咁揚佢哋係好好朋友,如果真係有嘢就一早有嘢喇!(覺得佢哋襯唔襯?)一個靚仔,一個靚女,實襯(O架)。」又衷心希望Angel找到一個愛護她的人。朱韵韵與好姊妹鍾浠文 ...


姊妹鍾浠文護航讚襯絕

模特兒朱韵韵(Angel)前日與三位金蘭姊妹鍾浠文、李月、倪晨曦與緋聞男友余文樂等齊齊開生日派對狂歡,樂仔更上載一段「假人挑戰」短片洩「蜜」!事後,鍾浠文與李月接受電話訪問時問到姊妹拍拖一事,鍾浠文說:「拍拖就唔會咁揚佢哋係好好朋友,如果真係有嘢就一早有嘢喇!(覺得佢哋襯唔襯?)一個靚仔,一個靚女,實襯(O架)。」又衷心希望Angel找到一個愛護她的人。

至於下月便是預產期的李月笑言挺巨肚都要現身賀姊妹,同樣指兩人是認識多時的好友:「佢哋識咗好耐,唔係拍拖,所以唔介意將啲嘢擺上網。」Angel另一位好姊妹楊愛瑾(Miki)回應洩「蜜」一事,同樣指Angel與樂仔只是朋友。

鍾浠文
  • 鍾浠文

鍾意就快D Share啦!