網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月13日 星期日

成龍獲終身成就獎 湯漢斯讚「Chantastic」 __,湯漢斯,成龍,

成龍獲《奧斯卡州長頒獎禮》終身成就獎。 國際影星成龍今日於美國加州《奧斯卡州長頒獎禮》(GovernorsAwards)獲頒終身成就獎,大會安排奧斯卡金像影帝湯漢斯(TomHanks)上台介紹成龍,湯漢斯將成龍與畢士達基頓(BusterKeaton)及尊榮(JohnWayne)等經典巨星比較,仲食字以「Chantastic」(Fantastic)來大讚成龍。大會仲搵來成龍於《火拼時速》(RushH ...




其他影片:>>






成龍獲《奧斯卡州長頒獎禮》終身成就獎。 

國際影星成龍今日於美國加州《奧斯卡州長頒獎禮》(Governors Awards)獲頒終身成就獎,大會安排奧斯卡金像影帝湯漢斯(Tom Hanks)上台介紹成龍,湯漢斯將成龍與畢士達基頓(Buster Keaton)及尊榮(John Wayne)等經典巨星比較,仲食字以「Chantastic」(Fantastic)來大讚成龍。

大會仲搵來成龍於《火拼時速》(Rush Hours)系列電影拍檔Chris Tucker上台頒獎及祝賀,二人即場High爆攬攬,成龍亦興奮到即席咀獎座,說:「經過製作了二百部電影,整碎了好多骨頭,最終我得到了這個獎。」成龍於台上自爆首次接觸奧斯卡獎座的情境,明言23年前到訪史泰龍(Sylvester Stallone)寓所見到獎座:「我摸過、錫過仲嗅過(獎座),相信個獎仍然有我嘅手指模!」佢話見到獎座之後同自己講:「我真係好想要返個。」最後終於夢想成真!

而成龍亦不忘多謝粉絲,形容粉絲係自己繼續拍電影、跳出窗口、上陣動作場面又打又踢以及打到受傷嘅動力,仲特別多謝自己嘅「地頭」-香港,自言為身為中國人而感到驕傲!此外,華人影星名人包括楊紫瓊、周華健與王力宏亦有到場見證成龍得獎時刻!而成龍得獎後亦與史泰龍(Sylvester Stallone)Chok甫合照,未知有否趁機傾合作?大會亦於官方社交網上載成龍得獎的照片!

________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!