網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月6日 星期日

【做番朋友先】凍結同嫩男感情 羅霖嫌對方成日check住 __,羅霖,

羅霖今日着住條性感低胸綠色晚裝裙,現身沙田馬場,參加「莎莎婦女銀袋日」活動。講到嚟緊參加好友鍾麗緹(Christy)嘅婚禮,羅琳就話已經準備咗金器俾準新娘。「我聽日飛北京,佢哋以海洋做主題,到時會着條透視裙。知道Christy想生個仔,所以祝佢連生貴子。」問生咗3個仔嘅羅霖會唔會過兩招俾新娘,羅霖就話:「o依家科技好先進嘅,我都知外國搞吓都得,我都想生個女,不過工作太忙,到我想生時,已經收經啦!睇 ...


羅霖今日着住條性感低胸綠色晚裝裙,現身沙田馬場,參加「莎莎婦女銀袋日」活動。講到嚟緊參加好友鍾麗緹(Christy)嘅婚禮,羅琳就話已經準備咗金器俾準新娘。「我聽日飛北京,佢哋以海洋做主題,到時會着條透視裙。知道Christy想生個仔,所以祝佢連生貴子。」問生咗3個仔嘅羅霖會唔會過兩招俾新娘,羅霖就話:「o依家科技好先進嘅,我都知外國搞吓都得,我都想生個女,不過工作太忙,到我想生時,已經收經睇 ...




其他影片:>>






羅霖今日着住條性感低胸綠色晚裝裙,現身沙田馬場,參加「莎莎婦女銀袋日」活動。講到嚟緊參加好友鍾麗緹(Christy)嘅婚禮,羅琳就話已經準備咗金器俾準新娘。「我聽日飛北京,佢哋以海洋做主題,到時會着條透視裙。知道Christy想生個仔,所以祝佢連生貴子。」問生咗3個仔嘅羅霖會唔會過兩招俾新娘,羅霖就話:「o依家科技好先進嘅,我都知外國搞吓都得,我都想生個女,不過工作太忙,到我想生時,已經收經睇吓出年拍完劇,就雪定粒卵先,雪定冇壞吖!」講到之前話要凍結同細廿年強國男友嘅感情,(新聞連結:http://bit.ly/2fd7iNw )羅霖就話:「係呀,o依家都有追求者,其實唔想有太親密嘅關係,因為情緒好易影響到工作。」講到嫩男友係咪想生BB,羅霖答:「其實我一早同啲追求者講明唔生,因為我已經有3個仔啦,之前嘅男友就退一步叫做朋友先,到12月先再決定。」問佢12月會復合定另有新戀情。佢話:「新嘅都有機會o架!總之感情會持開放態度!」記者問係咪嫌嫩男太管制,羅霖就笑住答:「你哋咁清楚嘅?我冇講呀,總之係性格問題啦,如果兩個人成日check住晒,唔信任對方就唔得囉!」

(攝影:仇志德) 羅霖聽日飛北京,出席好友鍾麗緹婚禮! 煞停同嫩男友戀情!
羅霖話一對情侶成日要check住對方係唔得! 羅霖話12月決定同嫩男友嘅關係。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!