掃呢頁CODE去手機

2016年11月16日 星期三

【大劉專訪】劉鑾雄稱呂小姐俾幾千蚊貼士都要Claim番 __,劉鑾雄,大劉,

(攝影:仇志德)【新增影片】「我識甘比十幾年,佢從來冇要求我買任何禮物,或要錢嘅,反而呂麗君就用不同嘅藉口嚟攞錢,攞極都唔夠。」大劉劉鑾雄今午於高士美道大宅接受《蘋果》訪問時稱,他在聲明中稱「呂小姐」(呂麗君)從其身上所得之餽贈已逾20億,但其實不止此數,因為此20億,並不包括大劉所贈的遊艇及物業,對於外界指大劉贈遊艇畀呂麗君並非屬實,所有遊艇均係公司名下。大劉稱,呂麗君與子女同住嘅白加道31號獨 ...




其他影片:>>






【新增影片】

「我識甘比十幾年,佢從來冇要求我買任何禮物,或要錢嘅,反而呂麗君就用不同嘅藉口嚟攞錢,攞極都唔夠。」大劉劉鑾雄今午於高士美道大宅接受《蘋果》訪問時稱,他在聲明中稱「呂小姐」(呂麗君)從其身上所得之餽贈已逾20億,但其實不止此數,因為此20億,並不包括大劉所贈的遊艇及物業,對於外界指大劉贈遊艇畀呂麗君並非屬實,所有遊艇均係公司名下。大劉稱,呂麗君與子女同住嘅白加道31號獨立屋,亦係大劉名下;而白建時道12號大宅本來是大劉名下,後嚟轉予大仔劉鳴煒所有,至於大劉贈予與呂麗君所生嘅囡囡秀盈之巨型藍鑽石及紅寶石,並將之命名為「The Zoe Diamond」及「Zoe Red」,現時大劉待為保管,大劉想等囡囡秀盈成年後,先畀囡囡。訪問中,大劉說:「我成日都講,你就算俾100億佢,佢為1蚊去出賣我;你俾多1蚊,就算你俾5毫子,佢都會為5毫、1蚊出賣我,你就算俾100億、200億,冇用嘅,佢永遠貪得無厭。」大劉表示,與呂麗君一起十多年,予之不少餽贈,但女方就「好識計數」。大劉舉例,以前上福臨門,大劉著呂麗君俾兩三千蚊貼士予侍應,「佢返屋企問我拎番。」、「一分錢都計得好清楚。」大劉又稱,一次試過「扮窮」、稱想問對方借5,000萬美金,大劉稱:「佢話得,但要寫借據。其實啲錢都係我俾佢,佢真係好識計數。」


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!