掃呢頁CODE去手機

2016年11月2日 星期三

【網紅】甜笑煞食!芊妤拋D奶教着比堅尼 __,芊妤,林芊妤,

林芊妤喺網上上載咗條「同你開心SHAREBIKINI」嘅短片,雖然近日天氣開始轉涼,但夏日狂熱仍未退減,擁有34D豐滿上圍的藝人林芊妤(Coffee)日前在其Youtube頻道上載名為「同你開心SHAREBIKINI」短片,請大家眼睛食冰淇淋!片中Coffee拿出家中收藏的各款比堅尼,更親自換上三款性感三點式及附上自家靚相,向粉絲逐一分析不同款式的利與弊。Coffee向女士們推介掛頸間條泳衣,指方 ...




其他影片:>>






林芊妤喺網上上載咗條「同你開心SHARE BIKINI」嘅短片,

雖然近日天氣開始轉涼,但夏日狂熱仍未退減,擁有34D豐滿上圍的藝人林芊妤(Coffee)日前在其Youtube頻道上載名為「同你開心SHARE BIKINI」短片,請大家眼睛食冰淇淋!片中Coffee拿出家中收藏的各款比堅尼,更親自換上三款性感三點式及附上自家靚相,向粉絲逐一分析不同款式的利與弊。

Coffee向女士們推介掛頸間條泳衣,指方便玩水,又自爆最鍾情傳統三角形「少布」三點式泳衣款:「呢種背心型適合唔想太性感嘅女仔。胸唔大,或是胸太大嘅女仔都着得。而我最鍾意另一款傳統三角形,符合身形豐滿嘅女仔,最簡單又最性感!」

華麗轉身晒翹臀

該段短片可謂「男女通殺」,難怪觀看次數超越四萬!Coffee除了瞓身講解,為女粉絲提供實用情報,更順勢大晒澎湃D Cup「胸器」。片中鏡頭不時影實Coffee靚樣外,更有意無意地Close up其酥胸,誓要令宅男粉絲鼻血直流!

之後Coffee於片尾索性換上一套特別設計的連身泳衣行Catwalk,表現投入的她晒出招牌甜笑外,更轉身晒出翹臀!Coffee經常大方在網上分享活色生香短片,奠定「網絡女神」地位!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!