掃呢頁CODE去手機

2016年11月30日 星期三

陳曼娜霸氣反擊金若希:有咗咪驗DNA咯! __,陳曼娜,金若希,

陳曼娜嘅反擊,好有霸氣呀!陳曼娜女兒Joie與老公Dicky結婚一星期,Dicky便驚爆有婚外情,Dicky強調是「前度」的內地女大學生金若希,更在訪問中大爆已有五十天沒有來經及疑似懷孕。身為Dicky外母的陳曼娜,接受《東網》電話訪問時力撐女婿,對於金小姐疑懷有身孕,陳曼娜霸氣地說﹕「如果佢真係有咗,咁就去驗DNA啦!」對於金小姐表示見到Joie與Dicky婚宴的報道,始得悉兩人已結婚,陳曼娜稱 ...


陳曼娜嘅反擊,好有霸氣呀!陳曼娜女兒Joie與老公Dicky結婚一星期,Dicky便驚爆有婚外情,Dicky強調是「前度」的內地女大學生金若希,更在訪問中大爆已有五十天沒有來經及疑似懷孕。身為Dicky外母的陳曼娜,接受《東網》電話訪問時力撐女婿,對於金小姐疑懷有身孕,陳曼娜霸氣地說﹕「如果佢真係有咗,咁就去驗DNA」對於金小姐表示見到Joie與Dicky婚宴的報道,始得悉兩人已結婚,陳曼娜稱 ...


陳曼娜嘅反擊,好有霸氣呀!

陳曼娜女兒Joie與老公Dicky結婚一星期,Dicky便驚爆有婚外情,Dicky強調是「前度」的內地女大學生金若希,更在訪問中大爆已有五十天沒有來經及疑似懷孕。

身為Dicky外母的陳曼娜,接受《東網》電話訪問時力撐女婿,對於金小姐疑懷有身孕,陳曼娜霸氣地說﹕「如果佢真係有咗,咁就去驗DNA」

對於金小姐表示見到Joie與Dicky婚宴的報道,始得悉兩人已結婚,陳曼娜稱早於去年Dicky已跟女兒求婚,該事也有被報道,無人不知,並謂:「喺上年我嘅生日會上,有好多朋友,Dicky都在場,佢想趁我嘅生日會做啲特別嘅事。Dicky就同四哥(謝賢)講,想喺我嘅生日會上同我個女求婚,四哥話非常好,我撐你,如果你驚,我同你助陣。四哥仲即時去買咗過百朵花畀Dicky求婚用,喺四哥嘅壯膽下,Dicky下跪仲送上鑽戒成功求婚添。」

聽日開記者

陳曼娜又指自己手上握有大量證據,包括金小姐與Dicky的WhatsApp對話紀錄,她續說﹕「個女仔提出好多要求,話如果滿足唔到,就會做啲傷害我哋名譽嘅事。資料整理中,我聽日會開記者會或者發稿,會將手上嘅證據公開,因為之前唔知個女仔仲有咩後着,所以想睇定啲先,要綜合咗證據再出嚟交待。」

陳曼娜女婿Dicky反擊金若希的相關新聞: http://goo.gl/PEd82q

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!