掃呢頁CODE去手機

2016年11月20日 星期日

【密集恐懼症勿入】胡定欣成身毛毛蟲?無綫台慶女星dress code醜怪豬 __,無綫,胡定欣,定欣,

今年無綫台慶眾藝人嘅服飾,一個字,肉酸。唔知係咪全部衫都係同一個贊助喇,大部份女星嘅dresscode都好似,例如碎花、雪紡、中式味濃,煒哥、劉溫馨、劉思希花花裙款撞晒;就算幾索嘅星,包括唐詩詠,都根本carry唔到。估唔到就連密集恐懼症都出埋……你睇胡定欣同莊思敏條裙,望一眼心裡毛毛的……掩面猴子。陳展鵬會否驚到唔敢睇?莊思明好性感,莊思敏就…都係密集恐懼症。先睇煒哥再睇劉思希同埋劉溫馨…三套花 ...


今年無綫台慶眾藝人嘅服飾,一個字,肉酸。

唔知係咪全部衫都係同一個贊助喇,大部份女星嘅dress code都好似,例如碎花、雪紡、中式味濃,煒哥、劉溫馨、劉思希花花裙款撞晒;就算幾索嘅星,包括唐詩詠,都根本carry唔到。估唔到就連密集恐懼症都出埋……你睇胡定欣同莊思敏條裙,望一眼心裡毛毛的……掩面猴子。

陳展鵬會否驚到唔敢睇? 莊思明好性感,莊思敏就…都係密集恐懼症。
先睇煒哥 再睇劉思希
同埋劉溫馨…三套花花衫係咪激似? 黃智雯明明係靚女 心口呢隻雀…想點?
呢件衫,真係靚女如岑麗香都carry唔到。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!