掃呢頁CODE去手機

2016年11月1日 星期二

【囝囝勁搶Fo】陳國坤結婚周年晒相冧老婆 __,陳國坤,

陳國坤勁Post老婆嘅相,仲要張張相都影得超靚!藝人陳國坤與黃伊汶(Emme)喺2014年10月於峇里拉埋天窗,婚後大約1年半左右,黃伊汶就喺今年3月頭為老公生咗個得意B仔,並取名「陳真」。時間過得好快,話咁快陳國坤同黃伊汶已經結婚2周年,所以陳國坤呢日都有喺微博發表「愛的宣言」冧老婆,佢留言:「結婚2週(周)年️美麗的地方、完美的老婆、快樂的時光感謝寶貝老婆帶給我『陳真』這可愛的超級寶貝祝願你們 ...




其他影片:>>






陳國坤勁Post老婆嘅相,仲要張張相都影得超靚!

藝人陳國坤與黃伊汶(Emme)喺2014年10月於峇里拉埋天窗,婚後大約1年半左右,黃伊汶就喺今年3月頭為老公生咗個得意B仔,並取名「陳真」。時間過得好快,話咁快陳國坤同黃伊汶已經結婚2周年,所以陳國坤呢日都有喺微博發表「愛的宣言」冧老婆,佢留言:「結婚2週(周)年️美麗的地方、完美的老婆、快樂的時光 感謝寶貝老婆帶給我『陳真』這可愛的超級寶貝 祝願你們健康快樂️!」

陳國坤仲晒出一系列「蜜」照,包括同老婆嘅合照、老婆獨自影嘅寫真、結婚周年紀念蛋糕與禮物、囝囝陳真嘅可愛萌照等等,張張相都影得好靚,估計陳國坤同黃伊汶今次去咗馬爾代夫旅行慶祝結婚2周年。其中一張相入面,囝囝仲望住個鏡頭口擘擘,真係靚仔得嚟又得意,難怪網友都紛紛留言:「好幸福美滿的一家」、「這小孩不是一般的帥可愛啊」、「你兒子愈來愈像你」,仲有人提議陳國坤帶囝囝去參與內地親子真人騷《爸爸去哪兒》𠻹!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!