網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月24日 星期四

《蘋果》專訪發毒誓冇回收Hermès 大劉轟呂麗君面皮厚過恐龍皮 __,蘋果,劉鑾雄,大劉,

《蘋果》專訪發毒誓冇回收Hermès 大劉轟呂麗君面皮厚過恐龍皮劉鑾雄情歸甘比,二人上周五正式入紙註冊結婚,甘比在三個月內就榮升為劉太,而過去式的呂麗君雖亦是20億超級富豪,但卻有報道指她名下沒有私人物業,名牌Hermès手袋、禮物全是「掛名」,最終要歸還。敢言、有話直說的大劉昨日逐點還擊,直言呂麗君是百分百蠢人,揚言若收回任何一個包包就絕子絕孫,更轟對方說:「面皮厚過恐龍皮,睇錢比生命重要。」■ ...


《蘋果》專訪發毒誓冇回收Hermès 大劉轟呂麗君面皮厚過恐龍皮

劉鑾雄情歸甘比,二人上周五正式入紙註冊結婚,甘比在三個月內就榮升為劉太,而過去式的呂麗君雖亦是20億超級富豪,但卻有報道指她名下沒有私人物業,名牌Hermès手袋、禮物全是「掛名」,最終要歸還。敢言、有話直說的大劉昨日逐點還擊,直言呂麗君是百分百蠢人,揚言若收回任何一個包包就絕子絕孫,更轟對方說:「面皮厚過恐龍皮,睇錢比生命重要。」



■大劉昨日逐點還擊有報道指呂麗君身家沒20億,更轟呂麗君面皮厚,看錢緊要過條命。資料圖片



■呂麗君曾收大劉200個Hermès手袋,被指要回收到大劉的古董櫃,不是由自己擁有。資料圖片



■準劉太甘比擁有700個Hermès手袋,隨手拎價值50萬的鱷魚皮Birkin去飲茶。

超級富豪劉鑾雄(大劉)與甘比拍拖十四年開花結果,大劉入紙註冊結婚給她劉太名份。大劉再婚了,不是新娘的呂麗君,早前與大劉惹爭產疑雲,亦開始態度軟化,發聲明保證不會訴訟,亦有對舊愛送上祝福。



■(左起)劉家女將包括劉媽媽及大劉兩名妹妹,以至呂麗君母親都是Hermès不離身。



呂麗君母親



■呂麗君母親和父親都曾獲大劉送贈壹環單位。

「錢比生命重要」劉甘婚訊傳出不夠一日,卻如連續劇情節峯迴路轉,昨日有報道質疑呂麗君20億身家真偽,指她名下沒有私人物業,現與子女居住的白建時道大宅,及去年傳收下4.2億的白加道獨立屋均是大劉名下,厚禮如拍拖多年的Hermès名貴手袋要「回收」,車牌「Y1NGY1NG」、「1L0VEU」是華置名下,而送贈女兒的兩粒寶石更由大劉保管至成年。

將再婚的大劉本來喜事重重,對於又成矛頭,他昨日開腔逐點反擊,指送給呂麗君的物業不計其數,他說:「點解話冇,因為佢套晒現囉!佢絕對唔係掛名富婆,送畀呂小姐嘅所有嘢,全部都有支票紀錄,係咪要我攞晒啲證據出嚟,幾時送,同送乜都要騷晒出嚟?」大劉指呂麗君沒家底,曾送了加拿大及灣仔壹環一個單位給其父親,合共值約5、6千萬元,而呂媽媽亦有一個1,900萬壹環單位。

大劉是法國名牌Hermès的世界級超級大客,他直言:「我收番任何一個包包就絕子絕孫,我買Hermès用咗幾億,送畀呂麗君嘅Hermès超過200個。」二人未分手前,曾同居白建時道大宅,他解釋:「佢仲霸佔咗我個古董櫃,係佢自己擺,我有冇咁cheap,我會咁cheap就唔會畀20億佢,唔計現金、珠寶、債券,佢喺我身上學識買債券,佢一年獲債息都成億,我畀佢嘅現金加珠寶都超過20億,都未計送畀佢不計其數嘅物業,佢唔好喺度混淆視聽。」與呂麗君相識十多年,大劉感嘆她看錢緊要過生命:「呢個人睇錢比生命更重要,即係阿哥問佢借10萬,佢都可以走嚟叫我借,佢自己都有咁多錢,佢再屈我就掟個『深水炸彈』出嚟。」

「係百分百蠢人」至於報道指大劉因呂麗君學歷高強勢似寶詠琴才放棄,他表示:「呂麗君喺我眼中係一個百分百蠢人,呢頭講完,下一秒被推翻,佢面皮厚過恐龍皮。佢學歷高都係我供佢讀博士學位,不過人哋讀兩、三年,佢就讀四、五年,佢做政協都係因為我朋友嘅人事關係幫佢,冇我咁大個後台邊做到。」最後被指與甘比結婚,皆因想「斬腳趾避沙蟲」,他直言:「唔係!同埋唔好成日攞甘比同呂麗君比,我決定同甘比結婚,係我哋之間嘅感情昇華嘅決定,關佢叉事!」

採訪:鍾國仁


鍾意就快D Share啦!