掃呢頁CODE去手機

2016年11月20日 星期日

【表情是亮點】李施嬅High爆彈琴狂踢腿 __,李施嬅,李詩韻,

彈彈吓琴踢腿係咩玩法?唔好理,至緊要有Gimmick!藝人李施嬅、鄧佩儀、張寶兒、陳睿雯、胡鴻鈞等齊為《萬千星輝賀台慶》表演鋼琴演奏,繼鄧佩儀、張寶兒、陳睿雯、胡鴻鈞等四人一琴合力彈奏後,李施嬅壓軸現身獨奏,琴技了得的施嬅大玩花式表演,穿高衩裙的她坐在椅子上不斷轉身又不停踢腿,雖然不慎露出打底褲,但無損觀感!加上NATURALHIGH誇張表情,令台下觀眾及藝員們都驚呼連連!一班網民睇完表演,話李施 ...




其他影片:>>






彈彈吓琴踢腿係咩玩法?唔好理,至緊要有Gimmick!

藝人李施嬅、鄧佩儀、張寶兒、陳睿雯、胡鴻鈞等齊為《萬千星輝賀台慶》表演鋼琴演奏,繼鄧佩儀、張寶兒、陳睿雯、胡鴻鈞等四人一琴合力彈奏後,李施嬅壓軸現身獨奏,琴技了得的施嬅大玩花式表演,穿高衩裙的她坐在椅子上不斷轉身又不停踢腿,雖然不慎露出打底褲,但無損觀感!加上NATURAL HIGH誇張表情,令台下觀眾及藝員們都驚呼連連!

一班網民睇完表演,話李施嬅邊彈琴邊將對腳揈嚟揈去,令人忍唔住問一句:「佢究竟想點?」仲有網民質疑佢無啦啦「腿揈開」,究竟有冇着底褲!?但有眼利網民就睇到佢有打底,但條打底褲係肉色,覺得好肉酸囉,不過都有人讚佢彈得好嘅。另外,另一個被瘋狂討論嘅對象就係吳業坤,啲網民笑佢跳舞手腳唔協調,仲話佢似痙攣添呀,陰功豬!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!