掃呢頁CODE去手機

2016年11月1日 星期二

黑絲吊帶色誘黃宗澤 劉珮玥做情婦J死網民 __,黃宗澤,



其他影片:>>






依家大台8點半套《幕後玩家》啲女演員真係好拼搏喎! 講到最正莫過於係劉珮玥,平時啲角色都係做下正氣人物、乖乖女,今次做人小三喎!仲要進撃到喺Office啦、車啦,都可以同黃宗澤........哎呀!睇到人哋個心卜卜跳!劉珮玥透過選美入行,同屆仲有陳凱琳、蔡思貝,不過大台就選擇力谷陳凱琳、蔡思貝做女主角,但係呢兩位姐仔號召力就差啲,負評多多。相反,俾大台安排做配角嘅劉珮玥,就幾有觀眾緣!每次出親鏡都 ...


依家大台8點半套《幕後玩家》啲女演員真係好拼搏喎! 講到最正莫過於係劉珮玥, 平時啲角色都係做下正氣人物、乖乖女,今次做人小三喎! 仲要進撃到喺Office啦、車啦,都可以同黃宗澤........哎呀! 睇到人哋個心卜卜跳!

劉珮玥透過選美入行,同屆仲有陳凱琳、蔡思貝,不過大台就選擇力谷陳凱琳、蔡思貝做女主角,但係呢兩位姐仔號召力就差啲,負評多多。相反,俾大台安排做配角嘅劉珮玥,就幾有觀眾緣! 每次出親鏡都有唔少網民讚佢做得唔錯。劉佩玥喺大台都拍過唔少劇集,雖然唔係主角,但係勝在產量夠多!

《四個女仔三個BAR》、《一屋老友記》都有佢演出,其中係《殭》入面嘅表演更一度俾人激讚。再到《城寨英雄》入面演嘅柯德莉,令佢人氣一度提升,更有唔少網民跪求劉珮玥同伍允龍拍拖。依家喺《幕後玩家》騷晒事業線,又著黑絲,做人情婦一樣都可以演得掂,大台不如諗下捧佢,好過陳凱琳同蔡思貝啦!


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!