網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月22日 星期二

【獨家】遭同學非禮欺凌 巨胸翠如Larine:諗過返學校吊頸死 __,翠如,Larine,黃翠如,

ViuTV選美節目《美選D.n.A.》,一直被視為大熱冠軍嘅巨胸翠如鄧月平(Larine)同張沛樂(沙律),由初賽鬥到決賽,二人近日亦順利殺入12強,喺下個月18號爭奪后冠。雖然未知邊個最終攞冠軍,不過18歲巨胸翠如Larine中途已經有意外斬獲,俾阿旦鄭丹瑞睇中拍新戲《小男人週記3之吾家有喜》(新聞連結:http://bit.ly/2gd56Xt)Larine憑35F「胸」器所向披靡,但同樣因為 ...




其他影片:>>






ViuTV選美節目《美選D.n.A.》,一直被視為大熱冠軍嘅巨胸翠如鄧月平(Larine)同張沛樂(沙律),由初賽鬥到決賽,二人近日亦順利殺入12強,喺下個月18號爭奪后冠。雖然未知邊個最終攞冠軍,不過18歲巨胸翠如Larine中途已經有意外斬獲,俾阿旦鄭丹瑞睇中拍新戲《小男人週記3之吾家有喜》(新聞連結:http://bit.ly/2gd56Xt )Larine憑35F「胸」器所向披靡,但同樣因為澎湃身材,童年時受到同學欺凌甚至非禮。日前Larine接受《蘋果》訪問時,憶述童年經歷時,就話:「其實小學嗰陣已經發育,到中一時已經開始有啲聲音,話我返學做乜要加墊喺個胸度,小息又會有一大堆男仔企喺門口指住我,放學嗰陣又俾人攔截,試過有男同學問可唔可以俾佢摸一下……」「之後佢哋開始變本加厲,小息或者放lunch,我個書包啲書都會俾人整濕晒,上堂嗰陣又會剝咗我隻鞋,仲試過有次我喺操場,佢哋釣隻青蛙落嚟……我想講,喺呢個年代,學校欺凌真係好嚴重,講出嚟係想社會關注吓呢個問題!」喺學校惶恐度日,Larine有日Lunch Time終於頂唔順,喊住跑返屋企,同阿媽講:「我一係唔返學,一係返學校吊頸死!」Larine媽見事態嚴重,立即搵社工安排Larine見心理醫生。「見心理醫生前,我已經連續兩個月失眠,媽咪好錫我,但有好多嘢你需要自己一個去面對!」最後令Larine徹底醫好情緒病,唔係醫生亦唔係靠藥物,反而係麥浚龍嘅電影《殭屍》。Larine話:「睇《殭屍》係我病得最重嗰陣,呢套戲最尾係叫人放下,睇完好似成個人開竅,所以Juno係我偶像嚟!」

攝影:陳順禎 巨胸翠如喺訪問中,坦言因為身材令自己喺中學時,成為欺凌對象。 諗番童年經歷,今年18歲嘅Larine,話人大咗亦已經開竅咗!
因為學校欺凌問題,Larine讀中學時,曾經諗過自殺。 拍緊阿旦新戲嘅Larine,成腳瘀晒! Larine近年學打拳又學瑜伽,拉起筋上嚟得心應手!
張沛樂(沙律)被視為係Larine嘅最強對手。 話自己小學開始發育嘅Larine,早前喺沙灘上演心口頂蜜瓜奶絕技。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!