網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月17日 星期四

Love U個個有!甘比呂麗君好易上錯車 __,甘比,

劉鑾雄睇嚟好鍾意用車牌向女友示愛。甘比(陳凱韻)及呂麗君今日不約而同坐住同款七人車出入,前者乘坐自訂車牌「1M1SSU」嘅白色ALPHARD七人車接送子女返學,呢個自訂車牌就係大劉2012年以25萬港元投得,送畀佢作為懷有兒子嘅獎勵。而呂麗君今日就乘坐十一月初先落地,用女兒名字命名嘅自訂車牌「Y1NGY1NG」,價值70萬ALPHARD七人車接囝囝。其實大劉一向都鍾意用自訂車牌向女友示愛再示愛,不 ...


劉鑾雄睇嚟好鍾意用車牌向女友示愛。

甘比(陳凱韻)及呂麗君今日不約而同坐住同款七人車出入,前者乘坐自訂車牌「1 M1SS U」嘅白色ALPHARD七人車接送子女返學,呢個自訂車牌就係大劉2012年以25萬港元投得,送畀佢作為懷有兒子嘅獎勵。而呂麗君今日就乘坐十一月初先落地,用女兒名字命名嘅自訂車牌「Y1NG Y1NG」,價值70萬ALPHARD七人車接囝囝。

其實大劉一向都鍾意用自訂車牌向女友示愛再示愛,不過佢投得嘅示愛車牌來來去去都係嗰啲款,字眼唔係「L0VE」呀,就係「Y0U」呀!好似甘比咁,佢除咗有「1 M1SS U」外,大劉於2010年先後投得「1 L0VEU2」及「1 L0VE YOU」再送畀甘比。

當然呂麗君都唔輸蝕,早於2006年時已獲大劉投得「1 L0VE U」車牌相贈,不過佢兩個啲車牌相似得咁緊要,急起上嚟時真係分分鐘上錯車。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!