掃呢頁CODE去手機

2016年11月2日 星期三

【動畫】Miki陀B郭永淳興奮 前妻留言 : 隨時有生命危險 __,Miki,郭永淳,楊愛瑾,



其他影片:>>






呢位已婚男士而家好開心,做咗半年老襯啫,話咁快又準備做老豆,Miki個肚都凸晒出嚟,仲喺Facebook公佈埋喜訊。至於郭永淳個前妻伍志恒,咁啱呢幾日又喺微博發文話:「我隨時有生命危險,真的看化了,積極撐下去,是要報答爸爸。」有生命危險聽落誇張,但望到佢真人,真係唔到你唔信架。郭永淳前妻伍志恒經過十幾廿次大小手術,十幾年前已經割咗個胃,就連小腸都只係淨返八分之一,飲食要靠注射。加上精神問題引起嘅嚴 ...


呢位已婚男士而家好開心,做咗半年老襯啫,話咁快又準備做老豆,Miki個肚都凸晒出嚟, 仲喺Facebook公佈埋喜訊。

至於郭永淳個前妻伍志恒,咁啱呢幾日又喺微博發文話:「我隨時有生命危險,真的看化了,積極撐下去,是要報答爸爸。」有生命危險聽落誇張,但望到佢真人,真係唔到你唔信架。

郭永淳前妻伍志恒經過十幾廿次大小手術,十幾年前已經割咗個胃,就連小腸都只係淨返八分之一,飲食要靠注射。加上精神問題引起嘅嚴重痛楚,要靠大劑量嗎啡先搞得掂,所以又會令佢有好嚴重嘅副作用。林林總總,大家明點解佢而家變成咁啦……

得返50磅,出入都要扶實爸爸,雖然睇見佢依家咁樣覺得好心噏,但能夠有個咁好嘅爸爸陪住行街散心,其實都好溫馨。不過你要記得自己講過「撐落去係要報答爸爸」架,所以就算爸爸唔喺身邊傍實你,你都唔好再偷偷地「呼吸」喇,傷爸爸心之餘又傷自己身,係咪先?


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!