掃呢頁CODE去手機

2016年11月7日 星期一

【曲詞唱包辦】張倫碩MV冧爆鍾麗緹 __,張倫碩,鍾麗緹,鍾麗,

留番啲聽日先咀.........好嗎?聽日!聽日!聽日就係內地男星張倫碩同鍾麗緹大婚之日!準張氏夫婦似乎真係好開心,由今日凌晨開始已經密密咁更新同大家倒數,除有兩個影婚紗相嘅花絮之外,今日張倫碩仲喺微博上載歌曲《HoneyHoney》MV,呢首歌由張倫碩作曲作詞兼主唱,MV女主角則係鍾麗緹同埋鍾麗緹二女Jaden以及細女Cayla。MV貫切浪漫作風,除有大量親子互動畫面之外,仲出埋海拍攝,期間見到 ...


留番啲聽日先咀.........好嗎?

聽日!聽日!聽日就係內地男星張倫碩同鍾麗緹大婚之日!準張氏夫婦似乎真係好開心,由今日凌晨開始已經密密咁更新同大家倒數,除有兩個影婚紗相嘅花絮之外,今日張倫碩仲喺微博上載歌曲《Honey Honey》MV,呢首歌由張倫碩作曲作詞兼主唱,MV女主角則係鍾麗緹同埋鍾麗緹二女Jaden以及細女Cayla。

MV貫切浪漫作風,除有大量親子互動畫面之外,仲出埋海拍攝,期間見到張倫碩同鍾麗緹大晒恩愛,攬住吹海風,又喺沙灘漫步,全程咀個不停。期間張倫碩藉住歌詞大冧鍾麗緹,當中「我要擁有你,永不後悔」以及「你就是我的Baby」,唔少網友都話真係閃到眼盲,話感覺到張倫碩真係好愛鍾麗緹喎!

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!