掃呢頁CODE去手機

2016年11月14日 星期一

有冇被鬧係「o靚妹」?  46歲童顏梁小冰揭謎底 __,梁小冰,

有冇被鬧係「o靚妹」?  46歲童顏梁小冰揭謎底

由前晚開始,唔少網民都封咗梁小冰做偶像,講真,香港好多人都認得佢,就算係千禧BB,都應該睇過佢飾演「皇阿媽」嘅《導火新聞線》。如何想像一個明星當街當巷追住個大嬸嚟鬧?唔係鬧,其實係講道理,小冰一直都係善

有冇被鬧係「o靚妹」? 46歲童顏梁小冰揭謎底由前晚開始,唔少網民都封咗梁小冰做偶像,講真,香港好多人都認得佢,就算係千禧BB,都應該睇過佢飾演「皇阿媽」嘅《導火新聞線》。如何想像一個明星當街當巷追住個大嬸嚟鬧?唔係鬧,其實係講道理,小冰一直都係善意,好聲好氣提佢咁樣過馬路唔啱好危險,點知大嬸鬧番佢轉頭話佢阻住地球轉。喂,容忍都有限度喎。但係呢,亦有網民錯重點,擺咗去46歲小冰喺文中提到三次呢個t ...


意,好聲好氣提佢咁樣過馬路唔啱好危險,點知大嬸鬧番佢轉頭話佢阻住地球轉。喂,容忍都有限度喎。

但係呢,亦有網民錯重點,擺咗去46歲小冰喺文中提到三次呢個term:「0靚妹」!

「阿嬸企係我後面嫌我0靚妹掛住食魚蛋擋住佢過馬路」

「佢以為我真係0靚妺唔敢還口」

「我最憎d惡女人橫行霸道,唔好以為我似0靚妹就隨便恰人」

有網民就諗喇:「究竟個大嬸有冇兜口兜面話過小冰「0靚妹」先?

「呢位大嬸,會唔會仲後生過46歲嘅梁小冰?」

問到被阿嬸鬧0靚妹,46歲仲keep住童顏嘅小冰,接受《蘋果》訪問時就話:「昨晚完全無化妝,所以望落似囉!唔係第一次㗎喇,成日去街市買餸,啲阿叔阿嬸成日話妹妹想買咩呀!試過嘉玲姐(劉嘉玲)同查小欣見到我就『嘩!點解你仲係中學生咁嘅樣㗎!』其實我生完仔後,呢十年老咗好多喇,佢哋冇望真啫!」


鍾意就快D Share啦!