掃呢頁CODE去手機

2016年11月5日 星期六

【尺度都好闊喎!】袁彌明着衫要經老公批准 超透視性感晚裝都OK __,袁彌明,

諸葛紫岐噚晚着住鮮黃色嘅晚裝,同老公薛嘉麟一齊出席一個名錶品牌嘅晚宴,嚟緊11月8號就係薛嘉麟嘅生日,到時會睇老公鍾意咩就買畀佢,諸葛又話好多年都送手錶畀老公造生日禮物,到時薛嘉麟會留喺香港,不過諸葛紫岐就要開工。袁彌明就一身透視裝性感現身,咁大膽有冇問過老公先,佢就話:「梗係要俾老公過目,佢覺得着短褲唔高貴,o依家咁着就OK,我着衫一定要畀老公批准,做女人最緊要就係尊重老公,唔係結婚嚟做乜,老公 ...




其他影片:>>






諸葛紫岐噚晚着住鮮黃色嘅晚裝,同老公薛嘉麟一齊出席一個名錶品牌嘅晚宴,嚟緊11月8號就係薛嘉麟嘅生日,到時會睇老公鍾意咩就買畀佢,諸葛又話好多年都送手錶畀老公造生日禮物,到時薛嘉麟會留喺香港, 不過諸葛紫岐就要開工。袁彌明就一身透視裝性感現身,咁大膽有冇問過老公先,佢就話:「梗係要俾老公過目,佢覺得着短褲唔高貴,o依家咁着就OK,我着衫一定要畀老公批准,做女人最緊要就係尊重老公, 唔係結婚嚟做乜,老公永遠是對的。」o依家袁彌明嘅美容生意已經有6間地舖,不過佢自己就話只係小生意,問到有冇造人計劃,佢就話:「助養狗嘅時間都冇,我已經到大限,安頓好公司先,都唔一定要有BB。」

(攝影:陳俊強) 袁彌明話呢身性感晚裝,已經得到老公批准。 上半身好透視。
諸葛紫岐黃色裙騷腿。 老公生日,乜都可以送俾佢。
汪詩詩 鄺美雲 同場仲有呂良偉
林文龍、林熹瞳、黃玉郎

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!