掃呢頁CODE去手機

2016年11月18日 星期五

康華樊亦敏馬蹄露組成「盛女三條Queen」獲網民激讚 __,馬蹄露,康華,樊亦敏,

無綫一年一度嘅《萬千星輝賀台慶》將於星期六舉行,一班小生花旦每年都會落力演出,而大部份都係唱歌跳舞。不過成日一大班人一齊表演,搞到觀眾都睇唔到邊個打邊個。今年就有一對新組合成功彈出,佢哋並唔係新嘅青春少女組合,而係由44歲康華、46歲樊亦敏、48歲馬蹄露組成嘅「盛女三條Queen」。查看相片查看相片查看相片查看相片雖然無綫經常被網民同觀眾狂插製作馬虎,不過今次佢哋首盡訴盛女心中情嘅歌曲《伊人當自強 ...


無綫一年一度嘅《萬千星輝賀台慶》將於星期六舉行,一班小生花旦每年都會落力演出,而大部份都係唱歌跳舞。

不過成日一大班人一齊表演,搞到觀眾都睇唔到邊個打邊個。今年就有一對新組合成功彈出,佢哋並唔係新嘅青春少女組合,而係由44歲康華、46歲樊亦敏、48歲馬蹄露組成嘅「盛女三條Queen」。

查看相片
查看相片
查看相片
查看相片

雖然無綫經常被網民同觀眾狂插製作馬虎,不過今次佢哋首盡訴盛女心中情嘅歌曲《伊人當自強》就罕有地被網民激讚。

佢哋希望透過呢首歌鼓勵鼓勵更多嘅同路人。MV出街後,就罕有地被網民激讚,紛紛話「首歌好正」、「其實一早就應該有呢d俾佢哋發揮下. 好過盲捧d唔值得嘅人」、「好鍾意馬蹄露這個造型,好Cool……好靚」、「樊亦敏好靚……三個實力派,唱得好好!」、「MV好好睇」等等。

不過講到最多人讚嘅就係康華,好多網民都話佢好正、好靚、好索。而康華知道自己咁受網民歡迎嘅時侯,佢就話好多謝大家鍾意佢,過往好比心機做嘢,之後有好多信心,因為諗住有後路。佢仲話既然大家唔嫌棄佢呢個老女人,佢會繼續做落去。

查看相片

近日佢哋忙於為台慶節目表演綵排,不過康華就話之前拍MV着唔啱鞋,搞到整傷腳筋,依家要貼膏藥。《萬千星輝賀台慶》當晚係佢哋首次演出,都是大家拭目以待喇!

查看相片
查看相片

鍾意就快D Share啦!