掃呢頁CODE去手機

2016年11月1日 星期二

阿Sa自爆有人追:我想生仔! __,阿Sa,蔡卓妍,

阿Sa暗指追求者唔係潘瑋柏,但係又吊大家癮唔講係邊個喎!歌手蔡卓妍(阿Sa)出席英皇珠寶活動,穿上白色連身裙的她戴上40卡的綠寶石頸鏈、耳環及戒指。司儀叫阿sa揀定珠寶給一月生日的鍾欣潼(阿嬌),阿Sa反指本月生日應該叫對方送給自己。問到是否有儲開珠寶?她表示:「少少啦,珠寶要人送,屋企大部分都係老闆同媽咪送。(收埋幾多位數?)冇數。(嫁妝夠唔夠?)可以多啲。(唔同色珠寶都想儲?)都好,係冇綠色。 ...




其他影片:>>






阿Sa暗指追求者唔係潘瑋柏,但係又吊大家癮唔講係邊個喎!

歌手蔡卓妍(阿Sa)出席英皇珠寶活動,穿上白色連身裙的她戴上40卡的綠寶石頸鏈、耳環及戒指。司儀叫阿sa揀定珠寶給一月生日的鍾欣潼(阿嬌),阿Sa反指本月生日應該叫對方送給自己。問到是否有儲開珠寶?她表示:「少少啦,珠寶要人送,屋企大部分都係老闆同媽咪送。(收埋幾多位數?)冇數。(嫁妝夠唔夠?)可以多啲。(唔同色珠寶都想儲?)都好,係冇綠色。」問到是否開聲老闆楊受成都會送珠寶?她表示:「唔可以成日開聲,睇啱佢開心,會事半功倍。」她更笑指會開老闆娘保險箱借珠寶戴。

同潘瑋柏唔熟:異地辛苦

問到她生日如何慶祝?她表示未知,可能要在內地拍戲。她又謂年年生日都大搞,反而今年想幾個知己食飯算數,她說:「次次我都飲到醉晒,好辛苦。」問到會否與緋聞男友潘瑋柏(潘帥)一同慶祝?她否認戀情,並謂不明白為何會傳緋聞。她指與「潘帥」有共同朋友,但私下不熟,她說:「最搞笑有人信,牙醫、做facial阿姐都有問我。(佢哋想你快啲拍拖?)證明潘瑋柏係筍盤。(順勢發展?)異地辛苦。(要揀香港?)最好,但有啲難,因為唔係成日出街,我識嚟識去都嗰啲,塘水滾塘魚,好都畀人擸晒,其餘唔揀都知咩事。」

直認有人追

提到阿嬌在內地節目表示現想揀結婚對象結婚生仔,阿Sa表示:「好正常。(你到呢個階段未?)我幾想生仔,但生仔要結婚先,有先啦,冇所謂,不嬲都自得其樂。(有人追?)有,但天蠍座一係鍾意,一係唔鍾意,唔鍾意就當唔存在,好怕麻煩。」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!