掃呢頁CODE去手機

2016年11月20日 星期日

《致命復活》:街坊狂Selfie!野人郭晉安晨早闖街市 __,致命復活,郭晉安,

如果畀你見到呢個安仔又會唔會嚇親?由視帝郭晉安(安仔)、萬綺雯、黃德斌及王浩信主演嘅無綫新劇《致命復活》將會在今晚九點半首播,播足兩個鐘,讓觀眾更投入!安仔為宣傳今晚首播之無綫新劇《致命復活》,以劇中深山大野人造型到訪將軍澳尚德街市,測試一下市民認唔認得到佢!由於安仔面上黐滿了長長鬍鬚,又有一把長髮,最初街市買餸的市民都唔係太認到,但好快大家就認出佢就是熟悉嘅郭晉安,熱情地圍住佢影合照,還大讚佢勁 ...




其他影片:>>






如果畀你見到呢個安仔又會唔會嚇親?

由視帝郭晉安(安仔)、萬綺雯、黃德斌及王浩信主演嘅無綫新劇《致命復活》將會在今晚九點半首播,播足兩個鐘,讓觀眾更投入!

安仔為宣傳今晚首播之無綫新劇《致命復活》,以劇中深山大野人造型到訪將軍澳尚德街市,測試一下市民認唔認得到佢!由於安仔面上黐滿了長長鬍鬚,又有一把長髮,最初街市買餸的市民都唔係太認到,但好快大家就認出佢就是熟悉嘅郭晉安,熱情地圍住佢影合照,還大讚佢勁靚仔,搞到安仔好開心。

老闆斬大舊叉燒請「野人」食

安仔完全融入角色,在街市上話自己好耐冇食嘢,果然一呼百應,不少檔主都主動請安仔食嘢,安仔都算好口福,其中叉燒檔老闆立即斬大舊叉燒請他食,雖然安仔黐滿鬍鬚唔方便食嘢,但安仔仍擋不住叉燒檔老闆之盛情,撥開鬍鬚大啖食叉燒,安仔更大讚叉燒好好味。

「阿旺」變野人 師奶照like

其後安仔又經過海味檔,檔主又話安仔在戲中角色困在越南咁耐,應該食番啲好嘢補吓,估唔到新劇未播,觀眾已經完全熟知戲中角色之背景,果然係忠實粉絲!而街市中一班小朋友亦都唔怕安仔之野人造型,主動邀請安仔合照,仲話唔會驚安仔㖭。經過菜檔時,一班主婦更大讚安仔靚仔,又大叫他做「阿旺」,阿旺不忘叫大家今晚九點半,記得睇新劇首播,大家都話一定捧場,整個街市都充滿熱鬧氣氛。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!