掃呢頁CODE去手機

2016年11月12日 星期六

【嚇到呆咗】Super Girls超性感演唱會 Heidi誘惑舞男fans __,Super Girls,李靜儀,Heidi,

【嚇到呆咗】SuperGirls超性感演唱會Heidi誘惑舞男fans2016-11-1200:00:00HKT如果Heidi咁樣誘惑你,受唔受引誘先?(攝影:陳慧安)SuperGirls噚晚演唱會中段嘅嗰陣,就講到事業都遇到高山底谷,之後就唱出《高山低谷》,唱唱下林奕匡就走咗上台,五個女仔就攬住林奕匡。佢哋又話一直都好想請林奕匡,所以有一次喺後台就叫佢嚟做嘉賓,之後佢哋就台上自拍合照,Super ...


【嚇到呆咗】Super Girls超性感演唱會 Heidi誘惑舞男fans

2016-11-12 00:00:00 HKT



如果Heidi咁樣誘惑你,受唔受引誘先?(攝影:陳慧安)



















Super Girls噚晚演唱會中段嘅嗰陣,就講到事業都遇到高山底谷,之後就唱出《高山低谷》,唱唱下林奕匡就走咗上台,五個女仔就攬住林奕匡。佢哋又話一直都好想請林奕匡,所以有一次喺後台就叫佢嚟做嘉賓,之後佢哋就台上自拍合照,Super Girls就去咗後台換衫。

換好衫之後,出嚟嘅唔係佢哋,而係5個裸男,之後先到Super Girls出場,五個好性感,Aka仲着咗件中間係肉色嘅衫,好性感咁唱出《擋不住的風情》,唱唱下啲裸男就捉咗個男fans上台,畀佢坐喺台中間,唱完歌,Heidi就對住個男fans大做好誘惑嘅動作,睇到個男fans呆咗。

之後就到農夫做嘉賓,唱完歌之後就同觀眾講:「一睇就知你哋係鍾意廣東歌,學Eason話,鍾意廣東歌就連天堂鳥都要聽,我哋就地獄蛇,聽日會有簽唱會,大家可以嚟,o依家唱片好難做,要去人哋嘅演唱會宣傳。」Super Girls出返嚟就同佢哋唱《舉高隻手》,但就換咗啲冇咁性感嘅衫,C君就話:「做咩一見到我哋就着啲咁嘅衫。

之後就捉咗一對單身嘅男女上台,就話有張雙人來回機票畀佢哋,話講笑話佢哋要住埋同一間房,仲叫佢哋攬一攬。

今次佢哋喺光棍節開騷,之前就叫咗啲單身嘅朋友要着綠色衫嚟,Cheronna就話:「陳瀅着綠色衫,佢係單身啊!」之後仲話要告別單車,大叫:「我哋要拍拖!」就完場嘅時候,Cheronna就話:「真係用咗好多時間去排,好辛苦,好多謝每一個買飛入場嘅人。」講完之後就喊咗出嚟,啲姊妹就攬住佢。


鍾意就快D Share啦!