掃呢頁CODE去手機

2016年11月12日 星期六

Super Girls:SG性感開騷唔怕走光:我哋全身都係膠紙 __,Super Girls,

SuperGirls豁出去,為咗個騷性感冇問題。組合SuperGirls(SG)於九展StarHall舉行「ShineOnLive2016」演唱會,完騷接受訪時,對於超性感演出五女坦言做足安全措施,Jessica說:「我哋打晒底,你哋唔係影到走光相呀?」由於五女所穿的全是熱褲,五女大方承認穿了T-back,隊長Aka說:「我哋全身都係膠紙,一陣搣時一定會好痛。」問到Aka落台握手時,點解唔搵緋聞男 ...


Super Girls豁出去,為咗個騷性感冇問題。

組合Super Girls(SG)於九展StarHall舉行「Shine On Live 2016」演唱會,完騷接受訪時,對於超性感演出五女坦言做足安全措施,Jessica說:「我哋打晒底,你哋唔係影到走光相呀?」由於五女所穿的全是熱褲,五女大方承認穿了T-back,隊長Aka說:「我哋全身都係膠紙,一陣搣時一定會好痛。」問到Aka落台握手時,點解唔搵緋聞男友吳業坤握手?此時,四位姊妹即扮傻幫手解圍:「乜佢有嚟咩?」Aka解釋因為吳業坤坐第二排:「我掛住同第一排嘅人握手。(你話最愛嘅人今晚嚟咗?)今晚係有好多人嚟咗。」對於衣着及舞姿大膽,五女坦然為演唱會豁了出去。

由於成員Heidi在台上向男歌迷腿張開大跳辣身舞,問到擔不擔心對方把持不住動L?Heidi說:「唔會,我哋啲歌迷好乖,不過見到佢係咁震,其實我都好緊張同甩舞步。(唔驚佢伸手摸你?)唔會嘅。」Yanny笑說:「我哋當初都有諗過,如果佢一摸Heidi,我哋就即刻衝出去。」當問到他們的另一半有否到場?五女齊心表示單身,Cheronne說:「我哋真係好Dry,已經係中女喇,就快做剩女,所以都好心急。(台上五個男舞蹈員?)有啲已經有另一半,有啲又結咗婚,有啲就訂咗婚。」他們坦言為個唱花了很多時間及心血,為排好舞步更搞到成身瘀晒。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!