網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年11月5日 星期六

展鵬受傷 定欣自薦做阿四Sweet爆 __,定欣,胡定欣,

大佬!想冧死人咩?!陳展鵬拍攝無綫新劇《同盟》時受傷送院,更有傳是遭胡定欣弄傷,不過據知,其實展鵬受傷與定欣無關。而展鵬受傷消息曝光後,定欣剛剛於微博隔空「送暖」,轉發展鵬微博留言慰問之餘,更自薦做阿四,認真Sweet。定欣留言:「你要好好休息,快點好返(番)!!放心...我會幫你請過一個新保標(鏢),以後我就負責斟茶遞水買飯!想食咩,即管開聲...」_______________________ ...


大佬!想冧死人咩?!

陳展鵬拍攝無綫新劇《同盟》時受傷送院,更有傳是遭胡定欣弄傷,不過據知,其實展鵬受傷與定欣無關。

而展鵬受傷消息曝光後,定欣剛剛於微博隔空「送暖」,轉發展鵬微博留言慰問之餘,更自薦做阿四,認真Sweet。定欣留言:「你要好好休息,快點好返(番)!!放心...我會幫你請過一個新保標(鏢),以後我就負責斟茶遞水買飯!想食咩,即管開聲...」

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!