掃呢頁CODE去手機

2016年11月8日 星期二

咁Sweet?張倫碩蜜月地點畀Cayla話事! __,張倫碩,

好溫馨!話咁快,戲肉就嚟喇。鍾麗緹同張倫碩終於出嚟會見傳媒。齊齊以白色禮服現身嘅一對新人,接受訪問時相當興奮,除咗多謝呢個同多謝嗰個外,鍾麗緹仲興奮大嗌:「這是我夢想的婚禮以及婚紗!」佢仲話,今日嘅花童係佢嘅三個囡囡,張倫碩之後就接話:「今晚會是很棒的夜晚。」之後記者再問一對新人會去甚麼地方度蜜月,張倫碩即表示若有時間,會全家一起去!更謂:「我想去孩子想去的地方!Cayla好像想去埃及。」說畢,即 ...


好溫馨!

話咁快,戲肉就嚟喇。鍾麗緹同張倫碩終於出嚟會見傳媒。齊齊以白色禮服現身嘅一對新人,接受訪問時相當興奮,除咗多謝呢個同多謝嗰個外,鍾麗緹仲興奮大嗌:「這是我夢想的婚禮以及婚紗!」佢仲話,今日嘅花童係佢嘅三個囡囡,張倫碩之後就接話:「今晚會是很棒的夜晚。」

之後記者再問一對新人會去甚麼地方度蜜月,張倫碩即表示若有時間,會全家一起去!更謂:「我想去孩子想去的地方!Cayla好像想去埃及。」說畢,即轉身問身後的Cayla,此時鍾麗緹更抱起Cayla齊齊受訪,Cayla精靈地表示:「喜歡跟爸媽一起度蜜月!」場面溫馨。

__________________________

想聽歌?想睇MTV?想了解本地Indie Band資訊

快啲click入「聲大夾樂」專頁: http://on.cc/musicon


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!